Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Allround Laptop €1800 - €2050

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Volgend schooljaar ga ik beginnen aan mijn nieuwe hbo-opleiding (hbo-ict) en hiervoor heb ik een nieuwe laptop voor nodig.

De laptop zal ik dus voornamelijk voor school gaan gebruiken. Maar ik wil graag ook laptop hebben die ik voor verschillende doeleinden kan gebruiken. Ik wil de laptop voor de volgende dingen kunnen gebruiken:
- Programmeren. Zowel web- als software development. Ook wil ik graag aan de slag kunnen gaan met mijn Arduino en Raspberry Pi.
- 3D-objecten kunnen ontwikkelen.
- Video/fotobewerking.
- Gamen.
- Films/TV kijken.

Wat ga je met je laptop doen?
- Programmeren. Zowel web- als software development. Ook wil ik graag aan de slag kunnen gaan met mijn Arduino en Raspberry Pi.
- 3D-objecten kunnen ontwikkelen.
- Video/fotobewerking.
- Gamen.
- Films/TV kijken.

Wat is je budget?
1800 euro. 2050 euro max.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. De laptop zal naar school meegenomen dienen te worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken.

Zelf heb ik deze laptop gevonden:
pricewatch: MSI GS60 2QE-230NL (Ghost Pro)

Valt binnen mijn budget, ziet er goed uit en heeft erg goede specs.

Verder heb ik ook deze laptop gevonden:
pricewatch: MSI GS60 2QE-226NL 4K edition (Ghost Pro)

Deze heeft een 4K-scherm (nuttig voor een 15,6 inch laptop?). Verder valt ie een beetje uit mijn budget maar als een 4K-scherm het echt waard is dan ben ik bereid om die aan te schaffen.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Voor dat budget had ik liever een laptop+desktop gehaald. Gamen ect valt echt tegennop een laptop als je ook een beete accu wilt. Ook draag je dan elke dag een aantal
Kilo met je mee. Ik had een laptop voor wat lichtere dingen en school gehaald en zelf een dekstop voor 1000 euro in elkaar gezet.

Verwijderd

Topicstarter
RonaldMuijs schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:57:
Voor dat budget had ik liever een laptop+desktop gehaald. Gamen ect valt echt tegennop een laptop als je ook een beete accu wilt. Ook draag je dan elke dag een aantal
Kilo met je mee. Ik had een laptop voor wat lichtere dingen en school gehaald en zelf een dekstop voor 1000 euro in elkaar gezet.
Ik zat dit inderdaad ook te overwegen. Om gewoon een beest van een desktop te halen met een budget van 1500 en vervolgens een laptop te halen voor school voor 800-900 euro.

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Want alles wat je noemt kan perfect bij een desktop alleen neem je die niet mee naar school, en daarom had ik er nog een laptop bij gekocht die je schooltaken aankunnen e. Was ik thuis lekker achter de desktop verder gegaan.

Verwijderd

Topicstarter
RonaldMuijs schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:02:
Want alles wat je noemt kan perfect bij een desktop alleen neem je die niet mee naar school, en daarom had ik er nog een laptop bij gekocht die je schooltaken aankunnen e. Was ik thuis lekker achter de desktop verder gegaan.
Ik denk dat ik inderdaad voor een high-end desktop ga en dan ook gewoon een laptop haal voor school.

Erg bedankt voor het advies.