Toon posts:

Asus r9 280x probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen, ik heb een klein probleem en sinds ik gister aaf al 5 uur bezig ben geweest met het probleem op te lossen vroeg ik me af of 1 van jullie hier misschien ervaring mee heeft..

Mijn r9 280x heeft een constante flicker(alsof je heeeeel snel up en down scrolled met je muis)
Ik heb me vbios geupdate ik heb drivers 100x opnieuw geinstalleerd.. ik heb hem zelfs in mijn systeem geprobeerd en daarzo de driver opnieuw proberen te installeren.. Heb nieuwe coolpasta erop gesmeerd. en ga zo nog maar even door..

Op internet vind ik niet echt een oplossing(Jah die ik net opgenoemd heb) maar niks werkt..

Hij werkt perfect zonder drivers.. en als ik autodetect gebruik vind die hem als 7000 series..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 11:03 ]

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:30

Nemesizz

Untouchable

Even een paar doorvraagjes:
Mijn r9 280x heeft een constante flicker(alsof je heeeeel snel up en down scrolled met je muis)
Waar precies? Op je Windows (vanuitgaande dat je Windows gebruikt) desktop? of in games?
Ik heb me vbios geupdate ... en als ik autodetect gebruik vind die hem als 7000 series..
Kom ik mee aan het denken;
-heb je de kaart nieuw of 2e hands gekocht?
- is het ook daadwerkelijk een 280x of gewoon een 7000 serie met een gemodde BIOS?
(nu zijn de 280 en 280x eigenlijk rebrands van de 7950 en 7970 zo uit m'n hoofd, maar wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk op de snelheden van die 280's willen werken, en sommige mensen hebben een BIOS van een 280/280x op hun 7000 serie kaartje geflashed wat soms instabiliteit als gevolg heeft).

Heb je een multimonitor setup? (zo ja, kijk of je het probleem ook hebt met 1 scherm)

En wat zijn de specs van de rest van je systeem? metname voeding (merk+wattage+leeftijd) is ook erg belangrijk.

Dat een kaart zonder drivers weinig/geen problemen geeft zegt niet altijd alles, dat kon mijn defecte GeForce 8800 namelijk ook ;) .