Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het vooral gaan gebruiken voor games en als een thuisstudio voor audioopname en -bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen onder de 800 euro te blijven voor de onderdelen. Als het er iets bovenkomt is dat niet erg, maar ik denk dat ik met 800 genoeg heb om te vinden wat ik zoek.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier schiet mijn kennis een beetje te kort en hoop ik te kunnen rekenen op de kenners hier! Ik zoek een degelijke gpu, cpu en hoeveelheid ram, maar het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Zie het eerste punt waarvoor ik het wil gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet zo van belang; de ruimte is er.
Wel hecht ik waarde aan een stille computer, omdat ik 'm dus o.a. zal gebruiken voor geluidsopname en dan is een luide fan in de achtergrond niet de bedoeling.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Dit zijn de onderdelen die ik tot nu toe gevonden heb via de handleiding op het forum en het hier en daar lezen van advies op dit forum. Ik hoor graag wat jullie mening hierover is!
Ik wil het vooral gaan gebruiken voor games en als een thuisstudio voor audioopname en -bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil proberen onder de 800 euro te blijven voor de onderdelen. Als het er iets bovenkomt is dat niet erg, maar ik denk dat ik met 800 genoeg heb om te vinden wat ik zoek.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier schiet mijn kennis een beetje te kort en hoop ik te kunnen rekenen op de kenners hier! Ik zoek een degelijke gpu, cpu en hoeveelheid ram, maar het hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Zie het eerste punt waarvoor ik het wil gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet zo van belang; de ruimte is er.
Wel hecht ik waarde aan een stille computer, omdat ik 'm dus o.a. zal gebruiken voor geluidsopname en dan is een luide fan in de achtergrond niet de bedoeling.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Dit zijn de onderdelen die ik tot nu toe gevonden heb via de handleiding op het forum en het hier en daar lezen van advies op dit forum. Ik hoor graag wat jullie mening hierover is!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 117,50 | € 117,50 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 232,01 | € 232,01 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Corsair Carbide 330R Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws F3-14900CL9D-8GBXL | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,20 | € 12,20 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 788,56 | |