Verwijderd
Mare Diablo 1 moet goed draaien, Red Alert 1 ook nog Warcraft 2 ook zeer leuk. Meer weet ik zo niet. Best lang geleden dat ik zo'n systeem had:)
Verwijderd
TrueOp zondag 17 juni 2001 21:59 schreef Gump het volgende:
Tranport Tycoon Deluxe: echt een megavet spel.
En Duke3D
Anywayz, FIFA, Fatal Racing, Screamer, the Dig, Quake, Tomb Raider, Red Alert en Crusader moeten het nog doen
Blood
Draaien op de engine van Duke3D
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Kijk eens op [break] . Dit is so wie so een supergoeie site met veel abandonware spellen.Op zondag 17 juni 2001 22:24 schreef Nacho_Man het volgende:
Weet iemand waar je aan Transport Tycoon kan komen? Ik zoek hem al heel lang, maar is zelfs in de winkels niet te vinden
Ow WOW, U rock!!!! Tnx, eindelijk gevonden....Op zondag 17 juni 2001 22:35 schreef tjikkunjr het volgende:
[..]
Kijk eens op [break]. Dit is so wie so een supergoeie site met veel abandonware spellen.
Daar staan een heleboel links naar andere sites met abandon spellen, waaronder TTDLX, die is er ook
Verder moet je even searchen naar 'spellen' in Spielerij. Er zijn een paar topics met titels als 'spellen voor mijn P90' etc.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
echt fantastische games waren dat
Agree! Alleen de muziek was al vet kicken!Op zondag 17 juni 2001 22:58 schreef BBQ-Man het volgende:
Crusader: No Regret en Crusader: No Remorse, dat waren nog eens tijden
echt fantastische games waren dat
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
wereldspel
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Kom op mensen, ik hoef jullie toch niet uit te leggen dat abandonwarez niet mogen? Nee? Mooi. Haal ik ze nu weg.
bij dimensionplus.. http://www.dimensionplus.nl geloof ik..Op zondag 17 juni 2001 22:24 schreef Nacho_Man het volgende:
Weet iemand waar je aan Transport Tycoon kan komen? Ik zoek hem al heel lang, maar is zelfs in de winkels niet te vinden
effe ontopic.
GTA 1 is ook leuk op je systeem, net als NFS 1 en 2, command and conquer. Simcity + varianten en natuurlijk de alltime classics voor de 486
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Oh sorry, wist ik niet. Heb ik niet meegekregen denk ik.Op zondag 17 juni 2001 23:02 schreef IceStorm het volgende:
ARGHHG...
Kom op mensen, ik hoef jullie toch niet uit te leggen dat abandonwarez niet mogen? Nee? Mooi. Haal ik ze nu weg.
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Sorry, klein frustratie modeOp maandag 18 juni 2001 01:49 schreef Captain Pervert het volgende:
Oh sorry, wist ik niet. Heb ik niet meegekregen denk ik.
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
heb ook nog een 100mhz staan
lemmings is cool kan je die ergens downen??
wel even een stuurtje kopen maar dan heb je ook 1 van de beste racegames allertijden
Great minds think alike!
Verwijderd
O ja, was hem al bijna weer vergeten, natuurlijk ook civilization 1Op maandag 18 juni 2001 13:53 schreef zephyer het volgende:
Wat te denken van : Syndicate
Die is kewl !
Zoooooo, die speel ik nu nog......Op dinsdag 19 juni 2001 00:36 schreef zware_jongen het volgende:
Natuurlijk ook civilization 1
Begon eerst met 3 floppy's die ik heeeeel goed bewaarde, daarna een keer op cd gezet met andere goodies....maar....
Hij blijft goed,
[fluisterend]
Wellicht nog leuker dan Civ2
[/fluisterend]
Verwijderd
Ik heb pas geleden een oude pentium 133 mhz met 16 mb ram met een voodoo2 kaartje voorzien en toen kon ik nog vlot quake 2 en zelfs met een degelijke framerate quake3 spelen!
Verwijderd
Flawless Victory!
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5