Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• somnus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 11:06
Is er een makkelijke en veilige manier om je mac adres snel te veranderen?
Ik heb een oude s3 met 5.1.1 er op...

waarom zou ik dat willen? Binnenkort begint de vakantie en het hotel waar we naartoe gaan biedt één uur per dag gratis wifi aan. De kinderen gaan dat niet leuk vinden en om 50 USD per week te betalen, nah :+
Ik veronderstel dat het uurtje per dag per mac adres toegekend wordt, dus als ik dat verander kunnen we dat probleem omzeilen.

Verwijderd

Er staan genoeg apps in de playstore hiervoor, heb je wel root voor nodig..

• somnus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 11:06
sgs3 met android 5.x impliceert root vrees ik ;-)
vond topic van 2 jaar geleden hierover, vond dat nogal outdated. Vandaar deze vraag. misschien heeft er iemand iets nuttigs te melden ivp android 5.1...

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:55
somnus schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:34:
Is er een makkelijke en veilige manier om je mac adres snel te veranderen?
Ik heb een oude s3 met 5.1.1 er op...

waarom zou ik dat willen? Binnenkort begint de vakantie en het hotel waar we naartoe gaan biedt één uur per dag gratis wifi aan. De kinderen gaan dat niet leuk vinden en om 50 USD per week te betalen, nah :+
Ik veronderstel dat het uurtje per dag per mac adres toegekend wordt, dus als ik dat verander kunnen we dat probleem omzeilen.
Hoe weet je zo zeker dat dat op MAC gaat? Ik denk eerder dat ze gebruik maken van een portal, vergelijkbaar als wat je in de trein hebt

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Anders scriptje draaien in een crontab.. Maar een app zal idd makkelijker zijn. ;)

Het is in feite gewoon Linux, dus met root en een terminal kun je al ver komen. :)

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Internet met betalen per zoveel tijd is meestal gewoon een portal, aangezien het niet te doen is om bij iedere gebruiker een MAC adres te noteren, gaat sowieso wel eens fout en het is ook een aparte vraag 'wat is je MAC adres?' waar genoeg mensen argwanend van worden, komt nogal raar over om zo te vragen ;)
Verder is het volgens mij ook tegen de regels hier zaken te bespreken over het omzeilen van beveiliging enz.
Zo'n portal zal een username/password of single-use code van je willen, die ga je niet zomaar raden en dagenlang bruteforcen voor 1 uurtje internet is ook niet ideaal...
TL:DR: Kan niet omzeild worden (binnen realistische omstandigheden)

Fixing things to the breaking point...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic gaat dicht. Het is niet de bedoeling dat hier op GoT hulp wordt gevraagd en geboden bij het omzeilen van beveiliging.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.