Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nu Lenovo laptop kopen of wachten

Pagina: 1
Acties:

• Defi15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:35
Lenovo biedt nu een paar dagen flinke korting op hun laptops en andere apparaten. Zo is de y50 met 4k beeldscherm 160 euro goedkoper dan normaal (http://shop.lenovo.com/nl/nl/laptops/lenovo/y-series/y50/). Ik heb de laptop over 2 maanden nodig, dus zal ik hem nu alvast kopen met deze actie die nog 2 dagen duurt of nog 2 maanden wachten en hopen dat er dan weer een actie is/betere laptop is?

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
160 euro is een hoop geld. Laptop heeft ook wel goede specs. IK had hem nu gekocht.

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Is het niet zo dat ze de modellen met de 4e generatie Core-I processoren aan het uitverkopen zijn, om ruimte te maken voor de modellen met de 5e generatie?

Ook als dat zo blijkt te zijn, dan zou het nog steeds een goede keuze kunnen zijn om voor het huidige model te kiezen, maar het is wel fijn om daar vooraf rekening mee te kunnen houden.

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:19
Redelijk scherpe prijs inderdaad. Mocht je voor de Lenovo gaan, dan zou ik als ik jou was die van 1079 nemen. 4k voegt toch vrij weinig toe. Je batterijduur gaat er drastisch op achteruit en games kun je niet op 4k draaien met een 960m. Daarnaast heeft windows scaling issues met 4k waardoor alles erg klein wordt weergegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door X2X2X op 13-06-2015 21:11 ]