[YouTube] Inloggen met YouTube account

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb een YouTube account. Ik weet 100% zeker dat ik het juiste wachtwoord gebruik. Als ik inlog met mijn YouTube account dan krijg ik de melding "Sorry, Google doesn't recognize that email."

Blijkbaar is er iets gewijzigd en moet ik via een aparte link inloggen (YouTube: YouTube, bron: https://support.google.com/youtube/answer/1637615?rd=1). Ook dan krijg ik "Sorry, Google doesn't recognize that email." Bij een password reset, ondanks dat ik 100% zeker het juiste password gebruik (copypaste), krijg ik "No account found with that email address."

Het account bestaat nog wel. Als ik op de betreffende username zoek, dan krijg ik netjes alle video's te zien die ik heb geupload.

Ik wil inloggen omdat ik het hele account inclusief de bijbehorende video's wil verwijderen. Maar wat doe ik verkeerd? Hoe kan ik met mijn YouTube account inloggen? Het lijkt wel alsof je perse met een email adres moet inloggen, maar ik heb gewoon een YouTube account/username. Ik heb geen idee welk email adres daaraan gekoppeld is en ik heb geen Google account waarmee ik eventueel kan inloggen. Bovendien zou dat geen zin hebben, want de content staat in het YouTube account.

[ Voor 9% gewijzigd door Trommelrem op 13-06-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 19:52

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Het kan zijn dat sommige oudere, ongebruikte YouTube-accounts (gemaakt vóór mei 2009) geen deel uitmaken van een Google-account. Ze moeten aan een account worden gekoppeld voordat ze kunnen worden gebruikt.
https://support.google.com/youtube/answer/69961

Ik weet dus niet hoe oud het account is, maar als het aan bovenstaande voldoet ontkom je niet aan het (tijdelijk) aanmaken van een Google-account, je account te koppelen en vervolgens alles te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik ben al minstens een paar maanden niet meer op YouTube ingelogd. Veel te veel gedoe om eerst een account aan te maken om iets te verwijderen. Ik maak wel een ticket aan bij Google denk ik met het verzoek het account te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-07 19:52

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Opzich valt dat best mee. Aanmaken van een Gmail-account is 2 minuten werk, het koppelen (linkje staat ook in het artikel dat ik eerder postte) is een paar tellen en vervolgens kun je naar hartelust wissen en de hele kermis opzeggen, wat ook geen uur hoeft te duren.

Ik ben in ieder geval benieuwd of Google je verzoek zomaar accepteert. Mijn ervaring met (zelfs de betaalde omgeving/support van) Google tot nu toe is dat ze prima helpen hoor, maar wel vasthouden aan de geldende procedures en je dus alsnog eerder stappenplan mag volgen :)