Hey allemaal!
Ik wil mijn eerste Gaming PC gaan samenstellen. Voorheen heb ik altijd op console gespeeld maar ik wil nu toch echt de overstap maken naar PC. Ik had al een beetje rond gekeken op het forum zodoende is het lijstje in leven gekomen. Daarom wou ik jullie hulp vragen om te kijken of het lijstje zo in orde is en of er nog eventueel aanpassing gemaakt moeten worden?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee kunnen gamen (GTA V, Witcher 3, Ark: Survival Evolved) en animaties maken als hobby maar het zal vooral gebruikt worden om op te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €850/900. Als het mogelijk is inclusief de verzendkosten!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Muis, toetsenbord en beeldscherm van LG 24EA53 heb ik al in mijn bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en genoeg geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gewoon een systeem wat soepel loopt voor de rest maakt mij het merk niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de settings op high of ultra willen kunnen zetten en er een fps van 60 mee behalen tijdens het spelen. Een stillere PC zou ook wel fijn zijn maar het is geen pré!
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst, maar momenteel niet tenzij het veel verschil zou maken?
Mijn lijstje tot nu toe:
Mijn dank alvast dames en heren!
Ik wil mijn eerste Gaming PC gaan samenstellen. Voorheen heb ik altijd op console gespeeld maar ik wil nu toch echt de overstap maken naar PC. Ik had al een beetje rond gekeken op het forum zodoende is het lijstje in leven gekomen. Daarom wou ik jullie hulp vragen om te kijken of het lijstje zo in orde is en of er nog eventueel aanpassing gemaakt moeten worden?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee kunnen gamen (GTA V, Witcher 3, Ark: Survival Evolved) en animaties maken als hobby maar het zal vooral gebruikt worden om op te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de €850/900. Als het mogelijk is inclusief de verzendkosten!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De Muis, toetsenbord en beeldscherm van LG 24EA53 heb ik al in mijn bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en genoeg geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gewoon een systeem wat soepel loopt voor de rest maakt mij het merk niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de settings op high of ultra willen kunnen zetten en er een fps van 60 mee behalen tijdens het spelen. Een stillere PC zou ook wel fijn zijn maar het is geen pré!
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst, maar momenteel niet tenzij het veel verschil zou maken?
Mijn lijstje tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 232,01 | € 232,01 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 65,50 | € 65,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 149,90 | € 149,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,26 | |
Mijn dank alvast dames en heren!