Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 15:27
Hallo allemaal.

Ik ben sind september 2014 jammer genoeg al werkloos na 3 jaar gewerkt te hebben bij een super markt.
Nu ben ik sinds ik een jaar of 11-12 al bezig met programmeren en computers en volg nu bijna 4 jaar een opleiding applicatie ontwikkelaar en heb nu genoeg kennis om te werken. Nu heb ik sinds september 2014 een dienst op marktplaats voor het maken van website, android apps maar heb sinds dien maar een paar kleine projecten gekregen een stuk of 5-6. Wat ik me nu afvraag is of het mogelijk is om gewoon een bijbaan te krijgen als developer bij een bedrijf voor minimum loon desnoods. Ik kan nergens namelijk vacatures vinden voor developer als bijbaan |:(

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:54
Ja, dat kan.

Al eens aan gedacht om wat sollicitatiebrieven te sturen?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 15:24

swtimmer

Ontrafelt het leven!

moijamie schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:50:
Hallo allemaal.

Ik ben sind september 2014 jammer genoeg al werkloos na 3 jaar gewerkt te hebben bij een super markt.
Nu ben ik sinds ik een jaar of 11-12 al bezig met programmeren en computers en volg nu bijna 4 jaar een opleiding applicatie ontwikkelaar en heb nu genoeg kennis om te werken. Nu heb ik sinds september 2014 een dienst op marktplaats voor het maken van website, android apps maar heb sinds dien maar een paar kleine projecten gekregen een stuk of 5-6. Wat ik me nu afvraag is of het mogelijk is om gewoon een bijbaan te krijgen als developer bij een bedrijf voor minimum loon desnoods. Ik kan nergens namelijk vacatures vinden voor developer als bijbaan |:(
Toen ik student was heb ik bij 2 verschillende bedrijven zitten devven. Veel van het werk was via het internet, dus hoefde niet eens mijn huis uit :o

Waar woon en zoek je een baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 15:27
IceM schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:51:
Ja, dat kan.

Al eens aan gedacht om wat sollicitatiebrieven te sturen?
Daar heb ik over nagedacht maar leek mij vreemd om dat zomaar uit het niets te sturen maar dat kan dus gewoon?
swtimmer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:51:
[...]

Toen ik student was heb ik bij 2 verschillende bedrijven zitten devven. Veel van het werk was via het internet, dus hoefde niet eens mijn huis uit :o

Waar woon en zoek je een baan?
Ik woon in Oosterwolde FR en zoek een baan in de omgeving radius van max 50km. of gewoon vanuit huis :+

[ Voor 40% gewijzigd door moijamie op 13-06-2015 15:54 ]

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:54
moijamie schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:53:
[...]

Daar heb ik over nagedacht maar leek mij vreemd om dat zomaar uit het niets te sturen maar dat kan dus gewoon?
Gewoon open sollicitatiebrief sturen. Als je een beetje kan aantonen wat je kan lijkt het me sterk dat je nergens aan de bak komt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als je echt iets kan en het ook nog prima vindt om voor minimumloon te werken dan moet het haast wel lukken :P

Ik zou zeggen: zoek naar vactures voor fulltime functies die jij in theorie zou kunnen vervullen en stuur dan open sollicitaties naar diezelfde bedrijven. Wellicht kan je dan klusjes opknappen waar de fulltimers geen zin in hebben :P

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1