Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Terughalen sent items

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen idee waar deze vraag te stellen, en hoop dat ik dat hier kan.

Wat is het probleem. Ik ben al mijn sent items in outlook 365 kwijt geraakt door mijn eigen schuld, en kan ze in ieder geval niet meer terughalen via Outlook.
Nu heb ik mijn account bij Ziggo, voorheen UPC, en als ik via de webmail inlog, en daar bij de sent items kijk, staan daar nog heel veel sent items in. Is er een manier om deze allemaal - het liefst in 1 keer - door te zetten zodat ze bij mij in mijn outlook 365 inbox of sent items box terechtkomen?

Verwijderd

Gewoon forwarden naar jezelf en verplaatsen naar je gewenste folder?

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Zo te zien is je Outlook nog niet volledig gesynchroniseerd met Office 365. Er zit standaard retentie op je mailbox. Staat er niets in je retentiemap?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:13:
Gewoon forwarden naar jezelf en verplaatsen naar je gewenste folder?
Dat zou kunnen, maar er staan een stuk of 600 mailtjes in die sent item map, en om 600 keer te moeten forwarden... Had gehoopt dat er een mogelijkheid was om ze alle 600 automatich weer in mijn Outlook map te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Trommelrem schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:25:
Zo te zien is je Outlook nog niet volledig gesynchroniseerd met Office 365. Er zit standaard retentie op je mailbox. Staat er niets in je retentiemap?
Outlook synced met Office 365, maar niet met de webmail van UPC voor zover ik kan zien. UPC is ook nog pop mail.....