Hallo allemaal,
Ik heb een eigen VPN opgezet volgen dit filmpje: YouTube: How to Setup and Access VPN in Windows 8.1
Het enige is, ik krijg niet de fout 720 maar de fout 807
Nu heb ik natuurlijk de eerste 2,5 pagina's van google doorgezocht voordat ik hier mijn vraag ga stellen maar ik kom er echt niet uit, Ik heb mijn default gebruiker geprobeerd met mijn eigen ingestelde wachtwoord en mijn ip adres met ipconfig alleen dit werkte niet, toen heb ik mijn ipadress van ipchicken gebruikt, werkte ook niet, ook heb ik in mijn VPN settings van automatisch naar PPTP gezet, werkte ook niet.
Met welke gegevens ik ook inlog (expres verkeerd), ik krijg altijd die error.
Dit is hoe ik mijn server access:
- Ik ga naar het netwerkcentrum
- Nieuwe verbinding
- Bedrijfsverbinding
- VPN gebruiken
- ip4 adres invullen
- inloggen bij netwerk
- error 807 zien
Ik hoorde iets over firewall en GRE protocol 47 ofzoiets
Weet iemand hoe dit kan / Hoe op te lossen
PS: ik heb hem wel even aan de praat gekregen (ik kon verbinden met mijn android) alleen toen herstartte ik mijn PC en sinds dien doet hij het niet (nooit) meer. Als ik mijn gegevens verkeerd invul, hoe moet ik dit dan correct doen?
Ik heb een eigen VPN opgezet volgen dit filmpje: YouTube: How to Setup and Access VPN in Windows 8.1
Het enige is, ik krijg niet de fout 720 maar de fout 807
Nu heb ik natuurlijk de eerste 2,5 pagina's van google doorgezocht voordat ik hier mijn vraag ga stellen maar ik kom er echt niet uit, Ik heb mijn default gebruiker geprobeerd met mijn eigen ingestelde wachtwoord en mijn ip adres met ipconfig alleen dit werkte niet, toen heb ik mijn ipadress van ipchicken gebruikt, werkte ook niet, ook heb ik in mijn VPN settings van automatisch naar PPTP gezet, werkte ook niet.
Met welke gegevens ik ook inlog (expres verkeerd), ik krijg altijd die error.
Dit is hoe ik mijn server access:
- Ik ga naar het netwerkcentrum
- Nieuwe verbinding
- Bedrijfsverbinding
- VPN gebruiken
- ip4 adres invullen
- inloggen bij netwerk
- error 807 zien
Ik hoorde iets over firewall en GRE protocol 47 ofzoiets
Weet iemand hoe dit kan / Hoe op te lossen
PS: ik heb hem wel even aan de praat gekregen (ik kon verbinden met mijn android) alleen toen herstartte ik mijn PC en sinds dien doet hij het niet (nooit) meer. Als ik mijn gegevens verkeerd invul, hoe moet ik dit dan correct doen?