Toon posts:

Problemen met Guillemot 3D Prophet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met mijn videokaart? Ik heb grote problemen met 3D bewerkingen, vooral games. Het beeld flitst op verschillende plaatsen. 't Lijkt of bepaalde polygonen niet goed worden weergegeven. Ik heb inmiddels alle drivers van Guillemot zo'n beetje geprobeerd, maar niets helpt. Zelfs de drivers van nVidia werken niet. Mijn systeem bestaat uit een ASUS CUSL-2 mainboard met een pentium III 800 Mhz processor. Ik beschik over 128 Mb RAM geheugen. Please, help me!!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ram er 60 Volt doorheen of zo, dan is je kaart dood, en ga je naar de winkel om een nieuwe te halen (begin met lage voltages en voer dit langzaam op, op deze manier is er geen fysieke schade te zien).

Als je moet gaan wachten op die kutservice van Guillemot, dan kun je beter gaan sparen voor een Geforce 4. Bij mij heeft het ruim 3 maanden geduurd voordat mijn kaart defect verklaart werd. En hij is dus defect

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

krijgt ie wel genoeg stroom van je agp poort?

MechWarrior || Monsters Game

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:27
guillemont heeft juist een heele goede service die meteen omruild!! wij bij dixons kunnen defecte guillemont producten gelijk omruilen voor een ander!!!

Verwijderd

lijkt mij dat je agp aparture size in je bios niet helemaal goed staat

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Op zondag 17 juni 2001 23:39 schreef marsian het volgende:
guillemont heeft juist een heele goede service die meteen omruild!! wij bij dixons kunnen defecte guillemont producten gelijk omruilen voor een ander!!!
heej marsian werk jij bij dixons?
ik ook namelijk welk filliaal(nr) werk jij?

p.s. direct omruilen?wij moeten ze opsturen naar guillemot reparatie!duurt dan 2 a 3 weken.
dus na een half jaar ruilen jullie m om voor een nieuwe dus?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1