Draagbare muziekspeler voor rond 200€

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik weet dat het niet meteen een goed tweakers topic is maar ik zit hier mijn hoofd te breken met wat ik moet kopen. Ik heb helemaal geen ervaring met draagvare speakers dus ik zou niet weten wat ik moet kopen. Zelf zit ik te twijfelen of ik een sonos player one zou kopen of een andere bluetooth speaker.

Ik wil de speaker vooral voor buiten gebruiken en hij moet echt wel luid gaan. Zodat ik toch zeker in een grote tuin overal redelijk geluid heb. De sonos speaker vind ik interessant omdat hij lijkt dat het toch goede prijskwaliteit is en ik weet dat het niet helemaal een draagbare speaker is maar waar ikbhem wil gebruiken heb ik wel een stopcontact altijd en ik zou toch de sonos kunnen verbinden met mijn eigen wifi netwerk kan verbinden van mijn iphone en zo hem gebruiken? Voor bluetooth speakers zelf zou ik niet weten wat ik moet nemen. Iemand ideëen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies dus een schopje naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
zag je andere topic waar je 250 wilde uitgeven. Klopt dit nog steeds? :?

Zo ja dan zou ik je de Teufel Boomster willen aanraden! Nu met 15% korting dus kost die 254,- . Ook geen verzend kosten! Zelf krijg ik hem over een paar dagen binnen :o ! Na het lezen van de reviews was ik gelijk verkocht"Hevige bassdreunen met de Boomster van Teufel"

Zo nee dan raad ik je Fugoo aan. Hoor veel goede dingen er over! Maar met Bose kan je ook nooit fout gaan! 8)7