DDOS bestendige game servers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
We hebben een game server in bf3, hij draait domination close quarter.
De afgelopen 5 weken zijn bijna alle servers die close quarter domination draaien dag in dag uit
slachtoffer van DDOS aanvallen.
We hebben nu 2 providers, onze hoofd provider kan zware aanvallen met veel bandbreedte
verwerken maar heeft juist problemen met de aanvallen die veel connecties creeeren, de andere
kan wel die normale aanvallen aan maar bezwijkt onder DDOS attacks op onze server van
200 gbit/s, onze server IP wordt dan nulled voor 4 uur omdat anders hun hele netwerk onder de
aanval heeft te lijden.

Is er een game server provider die dit soort aanvallen aankan want we zijn radeloos, we kunnen
als clan zo niet eens op onze eigen server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje laat wel, maar om hierop terug te komen.
OVH levert standaard Anti-DDoS, maar werkt niet effectief bij ons.

Ze gebruiken momenteel een Booter en de technische dienst heeft nu al een week niet gereageerd.
De server (250mbit+) is gewoon down in dat geval. 100% niet bruikbaar.

Geloof mij maar, in dit geval CS:GO, er is na OVH geen betere provider die dit (deels) kan blokkeren.

Ik hoop aankomende week een oplossing te horen. Begin zelf de gamingkant een beetje zat te worden. Er zijn altijd kinderen die het willen verpesten. Hier valt weinig aan te doen, valt niet mee te praten. In mijn geval host ik het vrijwillig omdat er veel spelers aanwezig zijn.

1,5 jaar geen last van gehad en plotseling komt er een nieuwe "clan" bij en het is afgelopen. Nadeel van booters is vooral de tijdelijke attack van 30minuten, zodat iedereen gekickt kan worden van de server. De monitoring werkt schijnbaar ook niet. Vandaag 5x gebeurd voor zover ik het kan zien.

De nieuwe markt maakt dit kapot en de nieuwe technieken van nu zijn niet zomaar te stoppen, zeker voor maar een paar dollar per maand.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 19:45 ]