Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

800 euro game laptop

Pagina: 1
Acties:

• thobod
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 08:31
mijn broertje heeft een laptop voor school nodig, voor de komende 6 jaar.
ik heb 2 modellen uitgezocht die me wel wat leken, namelijk de
pricewatch: HP Envy 15-k238nd, en de pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-2G9
de hp vooral om zijn gt 850m, wat voor de prijs toch wel goed zit, waar de r7 m260 uit de toshiba iets achter blijft.
de toshiba heeft wel een ssd, maar daarom dus niet meer dat 250gb opslag, dat is ook wel iets waar ik tegen aan liep, de HP heeft echter alleen een HDD, ook niet optimaal.

Wat ga je met je laptop doen?
voornaamste reden voor de aanschaf van een laptop is dus school,vrij veel typen dus. hij wil er echter ook op kunnen gamen, voor nu CoD en minecraft, maar later misschien meer vragende games.
Wat is je budget?
het budget van 800 euro is vrij krab, maar ik wil er echter niet ver boven komen

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
aangezien de laptop voor school is gaat hij hem dus vaak meenemen, gewicht en batterij zijn dus wel dingen om over na te denken, ik zat zelf ook te denken aan ongeveer 15 inch, goede middemaat tussen fatsoenlijk gamen op een niet te klein scherm, en alsnog makkelijk draagbaar blijven.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen merk voorkeur, moet vooral future-proof zijn.
een hdd ssd (1tb 120gb) zou ideaal zijn, maar ik vraag me af of dit voor de prijs te realiseren valt
ik sta open voor andere voorstellen, en alvast bedankt voor het meedenken.

[ Voor 9% gewijzigd door thobod op 12-06-2015 17:45 ]

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
De Toshiba gaat simpelweg veel sneller aanvoelen, door de volledige ssd. Ik weet echter niet of de videokaart sneller of trager is. Dat zou je even moeten opzoeken...

Lord-The-Gamer (L-T-G)