Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Lumia 640 Review - nieuwe functies

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
In Update 2 zitten nog een paar minder zichtbare verbeteringen, zoals support voor mkv-bestanden, het kunnen vastpinnen van individuele instellingen op het startscherm, een toggle voor mobiele data in het Actiecentrum en de mogelijkheid voor vpn-profielen om altijd actief te zijn.
Data uitschakelen via het Actiecentrum is iets dat ik al geruime tijd kan op mijn 925.

Lumia Denim
Windows Phone 8.1 update

Ik draai gewoon mee met de reguliere updaterondes en heb geen dev. preview of dergelijke geïnstalleerd.
Als je nog een specifiek versienummer wilt hebben geef even een seintje :).

[ Voor 6% gewijzigd door Eagle Creek op 13-06-2015 21:26 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:35
De Lumia 640 komt ook met een jaar lang Office 365. Lijkt me iets voor bij de pluspunten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 15:25
Die accu duur review, was die wel juist?

Ik haal met gemak 4 tot 5 dagen. Deze telefoon is een verademing ten opzichte van mijn eerdere androids en iphones.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Thx voor je opmerking. En verrek, je hebt gelijk, die toggle zit al ergens. Ik heb het aangepast :)

@Ramon: als het lifelong Office 365 was geweest, was dat zeker een groot pluspunt geweest. Een jaar lang is echter evenzeer een voordeel als een nadeel. Een voordeel is dat je iets erbij krijgt dat - uit mijn hoofd - tussen de 50 en 100 euro waard is. Het nadeel is dat maar een jaar is en je dus - als je het veel gebruikt - zelf zal moeten betalen. Omdat ik het daardoor evenzeer een voordeel als een nadeel vind, heb ik het bij geen van beide gezet :)

• Ramon
Oke, maar nu staat het nergens. Lijkt me wel wenselijk het ergens te vermelden in de review.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 15-06-2015 18:26 ]

• Ramon
Of niet? Overigens snap ik niet hoe iets wat je gratis krijgt ooit een nadeel kan zijn.....

[ Voor 83% gewijzigd door Ramon op 17-06-2015 08:48 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Oke, maar nu staat het nergens. Lijkt me wel wenselijk het ergens te vermelden in de review.
We hebben het ook bijvoorbeeld bij Samsungs niet vermeld toen ze gratis twee jaar 48GB-Dropbox kregen, of bij HTC toen het ging om 23GB-Dropbox, of bij Sony toen het ging om 50GB bij Box... Tijdelijke gratis ruimte zou hoogstens vallen onder extra software, iets waar we ons niet al te zeer op richten bij welke telefoon dan ook.
Pagina: 1