Ik zoek een?
Moederbord + CPU + evt Ram. Ik heb net een andere videokaart gehaald, een R9 290, maar merk dat ik met mijn triple screen setup toch nog niet de FPS haal die ik wil. Het schijnt dat iRacing toch nogal CPU based is en hoewel een nieuwe GPU zeker helpt, is mijn volgende bottleneck mijn CPU denk ik.
Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk, ik heb al aardig wat uitgegeven aan deze nieuwe hobby en er moet een keer een einde aan komen, dus het liefst zo veel mogenlijk bang for buck.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals omschreven gebruik ik het met name voor mijn Simracing hobby, wat heb ik nu:
- Asrock 870 Extreme 3
- AMD Phenom II X6 1055T
- Asus R9 290 (triple in Eyefinity)
- Sapphire HD5770 (voor mijn 4e scherm)
- 8GB Kingston ram volgens mij 1333mhz
- OCZ Vertex 120GB SSD
- 2 x 500GB HDD
- Coolermaster G750M voeding
Moederbord + CPU + evt Ram. Ik heb net een andere videokaart gehaald, een R9 290, maar merk dat ik met mijn triple screen setup toch nog niet de FPS haal die ik wil. Het schijnt dat iRacing toch nogal CPU based is en hoewel een nieuwe GPU zeker helpt, is mijn volgende bottleneck mijn CPU denk ik.
Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk, ik heb al aardig wat uitgegeven aan deze nieuwe hobby en er moet een keer een einde aan komen, dus het liefst zo veel mogenlijk bang for buck.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals omschreven gebruik ik het met name voor mijn Simracing hobby, wat heb ik nu:
- Asrock 870 Extreme 3
- AMD Phenom II X6 1055T
- Asus R9 290 (triple in Eyefinity)
- Sapphire HD5770 (voor mijn 4e scherm)
- 8GB Kingston ram volgens mij 1333mhz
- OCZ Vertex 120GB SSD
- 2 x 500GB HDD
- Coolermaster G750M voeding