Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Sinds kort gebruik ik Chrome als browser op mijn foon (Galaxy S4 met lollipop). Best goede browser, maar ik zit met twee dingen waar ik niet uitkom:

- hoe stel ik in godsnaam een startpagina in? Nu start hij altijd met de laatste pagina. Ik kan wel pagina's toevoegen aan het startscherm, maar die startpagina zelf opent niet
- hoe gebruik ik tabjes? Het pictogram hiervoor bestaat op mijn scherm niet. Ik zou in de linkeronderhoek moeten klikken, maar dan komt die nieuwe Google-zoeken feature tevoorschijn.

Twee simpele zaken die op de normale browser ook simpel zijn.

Houdoe

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Vraag 2 is in de instellingen "Tabbladen en apps samenvoegen" uitzetten.
Vraag 1 kan niet.

• Witte
Aha! Ik heb nu in ieder geval tabjes!
Die startpagina vind ik wel een gemis.

Houdoe

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Momus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:55:
Vraag 2 is in de instellingen "Tabbladen en apps samenvoegen" uitzetten.
Vraag 1 kan niet.
Eigenlijk wel een beetje. Als je namelijk de link kopieerd naar je gewone scherm kan je gewoon de site gelijk openen welke je wil hebben ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:16

Sport_Life

Solvitur ambulando

Startpagina kun je misschien verbloemen door een snelkoppeling te maken naar een site. Volgens mij moet dat wel kunnen.

[ Voor 0% gewijzigd door Sport_Life op 12-06-2015 16:01 . Reden: Was met telefoon gedaan en dan krijg je typo's......................... ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Witte
klopt, maar als je dit voor 'about:blank' doet, wordt het icoon letterlijk 'blank', zelfs transparant :)

Houdoe

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Wat is het voordeel van een blank page boven de google start pagina?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
Als je een een andere launcher gebruikt kan je de icoontjes aanpassen, ik gebruik nova launcher en kan bij snelkoppelingen gewoon een willekeurig icoontje kiezen

Strava

• Witte
Nu werkt het okee, het allemaal te maken met die installingen om Apps en Tabs samen te voegen.

Houdoe

Pagina: 1