Toon posts:

Toetsenbord instelling onder win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je de juiste toetsenbord instelling onder win2k voorelkaar krijgt.
als ik een - intik krijg ik een /
als ik intik shift+ - krijg ik een ? ipv =

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ben jij soms Nederlandse toetsenborden en US versies van software aan het mengen? Of andersom?

Normaal gaat het in 1 keer goed hoor

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Je kan switchen van toetsenbord indeling met de combinatie (linkeralt+linkershift).

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 09:11
staat je keyboard wel als standard 101/102-keyboard

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je zal inderdaad wel als taal Nederlands moeten hebben en dan keyboardinstelling US. Dan is alles goed.

Bij mij is dat iig de oplossing.

• leuf
  • Niet online
Wat voor toetsenbord heb je? Ik heb weleens bij een IBM gezien dat je de indeling ook op Nederlands moest zetten.
Ik zou zeggen, probeer gewoon het een en ander uit...
suc6

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb weleens bij een IBM gezien dat je de indeling ook op Nederlands moest zetten.
Klopt, die doen er in Nederland ook Nederlandse toetsenborden bij waar alle toetsen dus iets anders betekenen, doet DELL trouwens ook. Je kan het beste gewoon de VS instellingen pakken. (Als je tenminste een beetje blind kan typen).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• leuf
  • Niet online
moet je het wel blind geleerd hebben op een VS ingesteld toetsenbord ;) , anders gaat het nog mis
Pagina: 1