[Bug] Abonnement afgelopen zonder waarschuwing.

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Ik ben al sinds 2008 trouw Tweakers.net abonnee, en zodra ik een email krijg dat mijn abonnement verloopt verleng ik deze braaf. Nu is het nieuwe abonnementen systeem in gebruik genomen waardoor ik tot Juni een abonnement had, maar deze is zonder waarschuwing afgelopen en ik ben nu geen abonnement en ik ben mijn Tweakers.net email kwijt als ik nu een nieuw abonnement zou nemen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FPvScbN.png

:)

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat dat komt omdat er op 8 maart wel een herinnering is gestuurd die het 'herinneringsmailvlaggetje' op 'verstuurd' heeft gezet. Dat is iets waar we niet aan gedacht hebben bij het omzetten van reeds bestaande abonnementen.

Als je nu een nieuw abonnement afsluit dan kunnen wij je bestaande mail account daar wel weer aan koppelen hoor ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Bedankt voor je snelle en oplossende reactie.

Ik heb een abonnement afgesloten, ik heb alleen geen toegang tot het abonnee forum (iets met student zijn en geen 50 euro te spenderen hebben op dit moment) en kan het topic over de nieuwe abonnementen dus niet lezen.

Ik weet dat er een 'speciale' regeling zou komen voor de lifetime features, en dat daar nog over nagedacht zou worden. Is hier al een uitspraak over gedaan (ik zie dat ik die features nog heb, maar ben wel nieuwsgierig naar de oplossing, als die er al is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ga het even navragen voor je. Je mail is overigens in ieder geval nog beschikbaar tot 9 juli als het goed is :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 19:10
Xyzer schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:30:
Bedankt voor je snelle en oplossende reactie.

Ik heb een abonnement afgesloten, ik heb alleen geen toegang tot het abonnee forum (iets met student zijn en geen 50 euro te spenderen hebben op dit moment) en kan het topic over de nieuwe abonnementen dus niet lezen.

Ik weet dat er een 'speciale' regeling zou komen voor de lifetime features, en dat daar nog over nagedacht zou worden. Is hier al een uitspraak over gedaan (ik zie dat ik die features nog heb, maar ben wel nieuwsgierig naar de oplossing, als die er al is)?
Die karmafeatures, daar wordt aan gewerkt. Mail is nooit een karmafeature geweest, dus daarvoor geldt dat niet. Overigens gaan we hoogst waarschijnlijk eind dit jaar stoppen met de Tweakersmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb ondertussen de verloopdatum van je mail weggehaald, dus die blijft dan voorlopig nog werken :)

Intentionally left blank

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Mijn oude topic schoppen, met precies hetzelfde probleem.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pmo6F5b.png

In de eerste e-mail staat
We sturen je uiteraard altijd een herinnering wanneer je abonnement bijna afloopt.
En wederom geen herinneringsmail ontvangen en abonnement beëindigd..

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Xyzer schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:36:
Mijn oude topic schoppen, met precies hetzelfde probleem.

[Afbeelding]

In de eerste e-mail staat

[...]

En wederom geen herinneringsmail ontvangen en abonnement beëindigd..
In de mail (en DM) van 23 oktober staat vermeld dat je huidige abonnement wordt beëindigd en dat je zelf een nieuw abonnement dient af te sluiten. Het zinnetje dat jij citeert, heeft betrekking op het nieuw af te sluiten jaarabonnement. Wellicht schepte dat verwarring :)

Aangezien dit verder niks te maken heeft met bovenstaande melding, doe ik deze op slot. Voor eventuele vragen over abonnementen kun je ons ook altijd mailen op abonnee@tweakers.net.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.