SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
gewoon kopen bij een bouwmarkt, is veel goedkoper.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Je kan er zelfs die schoolhekken mee doorslijpen, dit soort hekken is peanuts.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2015 14:18 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je had het hek al 5 keer door kunnen zagen met een gewone ijzerzaag.
Maar ik begrijp dat het met een ijzerzaag moet lukken als je een kwaliteit zaagblad gebruikt en een slijptol er razendsnel doorheen is. Dan weet ik genoeg, bedankt allemaal
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Professioneel Heftruck Syndroom
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Nee geeft scherpe kniprandenNeFoRcE schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:40:
Ik zou betonschaar zeggen, even huren, beetje knippen en klaar. Of vind ik zo'n schaar nu overrated?
Hou er rekening mee dat je de uiteindes die je knipt/zaagt/slijpt misschien opnieuw moet behandelen. Anders kan het daar gaan roesten...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Ik denk dat twee kwaliteits ijzerzaag laden je even veel of zelfs meer kosten dan een simpel slijptolletjeTsurany schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:29:
Hek gaat zondag geplaatst worden dus wat dat betreft mag de discussie best even duren.
Maar ik begrijp dat het met een ijzerzaag moet lukken als je een kwaliteit zaagblad gebruikt en een slijptol er razendsnel doorheen is. Dan weet ik genoeg, bedankt allemaal
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Kleine tip, koop een doorslijpschijf. Zijn pakweg 1mm dik (niet teveel druk zetten bij het doorslijpen, schijf het werk laten doen)
Die dikkere schijven zijn overwegend afbraamschijven en voornamelijk bedoelt om het oppervlak van metalen te bewerken. Met een doorslijpschijf krijg je een mooie nette snede.
En anders een ijzerzaag
[ Voor 13% gewijzigd door whyz op 14-06-2015 05:03 ]
Right for all the wrong reasons.
Wijs. Als er iets belangrijk is als je met dat soort gereedschap werkt, dan is het wel een beschermbril die goed afsluit.Tsurany schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:21:
Wel een vonkenregen maar had een beschermbril op dus geen last van.
This too shall pass
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Klein probleem.Damic schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:31:
Het beste is eigenlijk knippen want bij slijpen gaat je plastieken coating smelten
Als het goed is, slijp je die juist weg. Die scherpe uiteindes, die je bij knippen overhoudt, zijn juist minder fijn.en krijg je bramen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Anoniem: 147126
Ook gelijk een reden om een powervijl te kopen..Damic schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:31:
Het beste is eigenlijk knippen want bij slijpen gaat je plastieken coating smelten en krijg je bramen.
Je zou na het slijpen ervoor kunnen kiezen om geslijpte kant even iets te bewerken met hammerite/plastidip oid
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+