Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke msi laptop is het beste?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben opzoek naar een Msi laptop een mooie laptop waar ik gemakkelijk gta v op kan gamen, en ook gewoon andere dingen mee kan doen. en nee ik wil niet een gameputer. wil hem graag overal meenemen

De max. prijs die ik heb voor me laptop is 900 euro.

Ik ben voorplan hem vaak mee tenemen maar de grote en gewicht maakt op zich niet zoveel uit

Ik zoek dus een msi en geen lenovo of een alienware.

Ik had er zelf al eentje gevonden graag hoor ik jullie mening wat jullie van deze laptop vinden:
MSI GE70 2PC-475XNL

Alvast bedankt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 13:05 ]

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
http://www.notebookcheck.net/GTA-V-Benchmarked.140881.0.html

Hierin staat wat voor kaart je moet hebben om de game te laten lopen op jouw eisen. Vervolgens koppel je de GPU aan de laptop(natuurlijk zijn andere componenten belangrijk maar zo heb je een redelijk goed begin met zoeken)

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11 12:49
Waarom wil je persé een MSI?

Verwijderd

Topicstarter
ivo001 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:25:
Waarom wil je persé een MSI?
Omdat het best mooie laptops zijn, en ook betrouwbaar volgens mij. en een redelijke prijs heeft

Verwijderd

Topicstarter
weszz schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:20:
http://www.notebookcheck.net/GTA-V-Benchmarked.140881.0.html

Hierin staat wat voor kaart je moet hebben om de game te laten lopen op jouw eisen. Vervolgens koppel je de GPU aan de laptop(natuurlijk zijn andere componenten belangrijk maar zo heb je een redelijk goed begin met zoeken)
Thanks!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:34:
[...]

Omdat het best mooie laptops zijn, en ook betrouwbaar volgens mij. en een redelijke prijs heeft
Die jij had gevonden is in ieder geval de enige MSI binnen jouw budget met een GTX videokaart.
Eventueel zou je nog kunnen kijken naar deze Asus:
pricewatch: Asus N551JK-CN079H
Of deze Acer met GTX 860M voor maar €798
http://www.paradigit.nl/a...s&utm_medium=pricecompare

Verwijderd

Topicstarter
ivo001 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:39:
[...]

Die jij had gevonden is in ieder geval de enige MSI binnen jouw budget met een GTX videokaart.
Eventueel zou je nog kunnen kijken naar deze Asus:
pricewatch: Asus N551JK-CN079H
Of deze Acer met GTX 860M voor maar €798
http://www.paradigit.nl/a...s&utm_medium=pricecompare
en een GTX videokaart heb je wel echt nodig?

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
ik vind msi te plastic aanvoelen. Ik heb een high end model in de winkel bekeken, maar alles voelde cheap aan...helaas

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

pwillemske schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:57:
ik vind msi te plastic aanvoelen. Ik heb een high end model in de winkel bekeken, maar alles voelde cheap aan...helaas
Zijn niet alle laptops voor het grootste gedeelte gemaakt uit plastic?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:59:
[...]

Zijn niet alle laptops voor het grootste gedeelte gemaakt uit plastic?
:') :')

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:56:
[...]

en een GTX videokaart heb je wel echt nodig?
het antwoord van weszz kan je daarin inzicht geven...

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Het gezeik over MSI dat het wel of niet goed is. Plastic of metaal. Beetje eigen smaak, dus die kunnen we ook gewoon verder voeren in een apart topic ;)

Mocht de laptop gewoon ronduit slecht zijn dan mag je dat melden maar kwa design blijft het allemaal smaak!

MSI is niet echt slecht...wordt soms wel warm zeker bij langdurig GTA V maar dat worden alle laptops en ook alle videokaarten, ook in een desktop!! Alleen de desktop zit niet op je schoot of je typt er niet op dus dan merk je niks.

Gewoon kijken of je Medium kunt accepteren(en dan met smooth fps) en kijk dan wel of er een SSD in zit! Overigens een wat dikker model is dan wel een aanrader inverband met de koeling.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1