Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

statsbakkerij gaat sluiten....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:34
Beste mede-DPC-ers,

Na een paar jaar met veel plezier statsbakken wordt het tijd voor andere hobbies. Dat betekent dat mijn statssite binnenkort op zwart gaat. Ik weet dat er voor veel projecten (nog) niet echt een alternatief is qua DPC-stats, maar het ontbreekt mij gewoon aan tijd en zin om de boel nog te onderhouden. Het zal misschien nog een maand of 2 blijven draaien tot het hostingcontract afloopt.

Ook het grazen zelf voor diverse (DC-Vault) projecten ga ik afbouwen, maar daar zal DPC toch beduidend minder aan missen :)

Het waren fantastische jaren bij DPC, maar "another cow bites the dust" :w

Whatever

• VictordeHolland
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16-03 22:46
Bedankt voor het vele jaren stats-bakken d:)b , ik ga jouw site zeker missen!

• Bio1ogics
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 04-03 21:54

Bio1ogics

Logisch toch?

He, ik had 's-ochtends altijd een vast rondje, met nieuws, tweakers, buienradar en stats. Jammer dat je stopt, maar heel veel dank voor het bijhouden van de stats _/-\o_

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• Xaverius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:39

Xaverius

Ultraloper 😎

Hee DigiK-oz, hier een mede pensionado. :)
Bedankt voor alle moeite die je in je statssite hebt gestoken, dit is altijd meer dan gewaardeerd! En natuurlijk ook bedankt voor de handige tools die je had gemaakt voor wat DC-projecten. Ik heb ze destijds graag gebruikt.

We hebben elkaar volgens mij een keertje misgelopen bij een LA-meeting. Het ga je goed kerel en veel plezier in je andere hobby's en tijdbestedlingen!

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!

• 321707
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-05-2017
Je stats zijn een mooie en belangrijke leidraad geweest voor de diverse kraakbewegingen binnen de DC-Vault de afgelopen jaren en uitendelijk werd de kluis geslecht. :).

Vele dank, DigiK-oz!

• Herr Roedy
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-09-2017

Herr Roedy

Jawohl!

Ik wil je ook graag bedanken voor je goede inzet! We zullen je missen!

That's one small step for FSB, one giant leap for clockspeed || You will receive the Order of Lenin for this Captain!

• MOmax
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 09-04 22:37
Bedankt voor je inzet, DigiK-oz! Vooral de Vault strategy was u n s u r p a s s e d.
Laat nog eens weten hoe je andere hobbies verlopen... }:O

• jeroenathome
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:09

jeroenathome

Een regel tekst

Bedankt voor jouw inzet en dat je ooit nog weer de tijd kunt vinden om een statsengine in elkaar te zetten.

Alleen vraag ik mij nu af of er een alternatieve statsengine is die te gebruiken is?

Vroeger kreeg ik honger van 7083170, nu draait het beeld

• AtHomer
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Heel veel dank voor alle inzet en moeite van de afgelopen jaren! }:O

De stats zullen zeker worden gemist, ook vanwege het ontbreken van alternatieven.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

quote:
jeroenathome schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:24:
Bedankt voor jouw inzet en dat je ooit nog weer de tijd kunt vinden om een statsengine in elkaar te zetten.

Alleen vraag ik mij nu af of er een alternatieve statsengine is die te gebruiken is?
Ik ben al met DigiK-oz in overleg om zijn complete stats over te nemen en die op mijn server te hosten. :)

PC Specs | Nikon D7000 | Sigma 17-50 F/2.8 EX DC OS | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #5

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online

Ragdoll

Frontpage Admin / Global Moderator

excommunicado

Ik zou eventueel ook nog wel wat server ruimte vrij hebben mocht dat nodig zijn.

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

DigiK-oz en ik komen er wel uit. Pluspuntje is dat het in .NET geschreven is en ik daar al ruim (professioneel) ervaring mee heb. Daarnaast is het mijn eigen privé server die hier op m'n kamer staat met een 100Mbit glaslijn. Dus ook geen extra kosten oid en onderhoud is zo erg makkelijk. ;)

Maar goed om te weten dat er meer mensen bereid zijn hun server voor DPC in te willen zetten. :)

PC Specs | Nikon D7000 | Sigma 17-50 F/2.8 EX DC OS | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online

Ragdoll

Frontpage Admin / Global Moderator

excommunicado

Ik heb een VDS bij True staan, redundant met full en incremental backup.

Laat het maar weten.

[Voor 14% gewijzigd door Ragdoll op 12-06-2015 20:05]

• 321707
stelletje parasieten...

• Cow_tipping
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:39

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Rob, super bedankt voor alle jaren die je met zoveel enthousiasme aan DPC hebt gegeven. Na het pubquizzen en het statsbakken nu weer een nieuwe hobby. Veel plezier met die hobby en hopelijk tot ooit ziens.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• grass460
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 19:21

grass460

[DPC] Division_Brabant

Thanks DigiK-oz voor het vele werk, succes verder

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dank :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• A-Jay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:07
Thanks, ik gebruikte en gebruik je stats nog steeds ;)

• Camulos
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:21

Camulos

Stampert

Thnx DigiK-oz !! :D

Is het mogelijk dat je nog ergens een back-up/dump van je database neer zet?
vanwege alle historische gegevens?

Not just an innocent bystander

• KuuKe
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:04

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Grote ank voor al die inspanningen die je jarenlang hebt geleverd om de stats te maken én te onderhouden!

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DigiK-oz
Dank allemaal voor de lovende woorden! :>

Ik ben met Bubbles in conatct om de stats te verhuizen naar zijn server. Daar komen wij wel uit, dus op termijn komen de stats op een andere server/URL beschikbaar. Zodra de boel fatsoenlijk loopt op zijn server, zeg ik de hosting voor mijn stats op en laat ik Bubbles alleen met de chaos die ik programmeren noem (of beter gezegd, heb genoemd voordat ik er echt sjoege van kreeg >:) ).

Ik blijf zo af en toe wel "grazen" (stampede, vault-hunts), en ik blijf dus heus wel op /5 rondhangen. Maar het fanatieke is er gwoon vanaf. Allemaal bedankt voor het community-gevoel wat bij DPC heerst, en wie weet gaat het nog wel weer eens kriebelen....

Cheers! (insert bier-smiley here) :9

Whatever

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16:12
Oh nee, niet nog 1 :'(

Bedankt voor je inzet en de stats de afgelopen tijd _/-\o_ ik geniet er dagelijks van en blijf dat doen zolang het nog kan d:)b

DigiK-oz het ga je goed ;w

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-04 23:18

ongekend41

Division Brabant

;w
Jammer, maar het moet natuurlijk wel leuk blijven. Super bedankt voor alle bijdragen (Statsbakken, zelf in de stats staan, hunts, stampedes en vast veel meer) *O*
Succes met de nieuwe hobby's, al hoop ik stiekem dat ze tegenvallen en het digitale gras zal blijven lonken. }) ;)

Proost dan maar! (insert bier-smiley here too)

Stampede #18!! DPC stampt op RakeSearch, doe mee!

• Mclighter
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-12-2015
_/-\o_

Z.E.T. = (i2e(-iπ))2

• DigiK-oz
Over 9 dagen wordt het domein opgeheven. Bubbles heeft hard gewerkt om de gehele site over te nemen en dat als uitgangspunt te gebruiken voor een "doorstart". Hij zal binnenkort hier wel wat over gaan communiceren vermoed ik :)

Ik trek vlak daarvoor nog wel een kopie van de hele site plus database; Mocht er iemand zelf een statssite willen gaan maken en op zoek zijn naar ideeën/howto/inspiratie, kan ik het hele zwikkie wel ergens online beschikbaar maken.

Maar vanaf 22-10 gaat de boel dus op zwart. :w

[Voor 29% gewijzigd door DigiK-oz op 13-10-2015 08:26]

Whatever

• Witlof
;w

Bedankt voor alles :>

• Evo155
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 14:24
Thanx voor al je werk de afgelopen jaren! d:)b

Evo155 AKA Uplinksweetlake

• danielik
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 02-11-2016
ik las stadsbakkerij

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

DigiK-oz: nogmaals bedankt voor alle moeite die je hier de afgelopen jaren in hebt gestoken! d:)b _/-\o_

@ de rest: Ik heb de website van DigiK-oz al een paar maandjes stabiel draaien. Een aantal mensen weten de locatie daarvan al te vinden. Ik moet echter nog een paar dingen finetunen en ik ben nog niet helemaal tevreden met de huidige configuratie (mogelijke URL wijziging). Dat wil ik later deze week fixen. Dan komt er ook een linkje te staan en zal de pagina waar alle statslinkjes staan ook gewijzigd worden. :)

• Theadalus
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:59

Theadalus

Nostalgist

quote:
DigiK-oz schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:23:
Ik trek vlak daarvoor nog wel een kopie van de hele site plus database; Mocht er iemand zelf een statssite willen gaan maken en op zoek zijn naar ideeën/howto/inspiratie, kan ik het hele zwikkie wel ergens online beschikbaar maken.
Dat zou wel mooi zijn, ik loop al jaren met het idee om een universele (project onafhankelijke) Stats Gen te bouwen, maar nog niet aan toe gekomen.
Een idee hoe anderen dit gerealiseerd hebben is nooit weg. d:)b

Computing...

• thedon46
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 09-04 20:20
Altijd met veel plezier de stats gebruikt! thanks voor het werk dat DigiK-oz erin heeft gestoken.

Wel cool dat iemand het stokje wil overnemen :D

• Cow_tipping
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:39

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik ben benieuwd na de pubquiz en DPC stats wat de nieuwe hobby van DigiK-oz gaat worden.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• hansR
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

hansR

koffie zwart graag

Hardstikke bedankt voor al die verse stats DigiK-oz d:)b

Heb er jaren lang van gesmuld :Y)

Lat ligt wel hoog voor Bubbles :+ 8)

badges

• 321707
Wederom vele dank DigiK-oz! :)

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

quote:
hansR schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:51:
[...]

Lat ligt wel hoog voor Bubbles :+ 8)
Och, de stats zijn exact hetzelfde, met het voordeel dat mijn server een stuk minder load heeft omdat 'ie niet geshared wordt met andere gebruikers die geen fatsoenlijke queries kunnen schrijven. :P ;)

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:31
Dank voor alle tijd en inzet! _/-\o_

• Bold_Seeker
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-05-2018

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Digik-oz zegt: "Maar vanaf 22-10 gaat de boel dus op zwart. :w "

Ik snap natuurlijk best wel dat dit een emotioneel momentje is en dat je dan soms niet helemaal goed uit je woorden kunt komen. :Y

Hierbij dan alsnog de verbeterde versie!

Digik-oz zegt: Maar vanaf 22-10 gaat de boel dus op zwart keihard ingezet worden voor de Vault Hunters. *O*

Please run...so we can hunt you down!

• PeaceFreak
  • Laatst online: 13:54

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Jammer dat je stopt Digik-oz.
Ik hoop dat iemand anders wel de statsbakkerij kan overnemen.
Ben namelijk dagelijks op je website te vinden ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Had je de rest van het topic al gelezen? ;)

• Witlof
Wanneer ga je de URL delen? Kan ik vast wat dingen gaan aanpassen op http://hitparades.divisionbrabant.nl/ :P

[Voor 23% gewijzigd door Witlof op 16-10-2015 14:51]

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

quote:
Bubbles schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:40:
Had je de rest van het topic al gelezen? ;)
Ehm, zo te zien niet nee... 8)7

Zijn vanaf 22-10 de stats te vinden op jouw url/server?

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

quote:
Witlof schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:51:
Wanneer ga je de URL delen? Kan ik vast wat dingen gaan aanpassen op http://hitparades.divisionbrabant.nl/ :P
quote:
rikdegraaff schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:24:
[...]

Ehm, zo te zien niet nee... 8)7

Zijn vanaf 22-10 de stats te vinden op jouw url/server?
Dat zijn ze nu al. ;) Er is alleen nog een bug met het genereren van grafieken voor in de RML waar ik nog naar moet kijken (die worden niet ververst), maar de rest doet het al:

http://roarnet.nl/iis/dpc/Default.aspx

Enjoy! :)

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Fantastisch Bubbles,
Fijn dat de overschakeling naar jouw server goed is gegaan!

Ik zal effe mijn favorieten bijwerken.

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:49

Damic

Afwezig soms

Wel grappig OGR-28 staan tussen de stats maar rc5-72 niet :)

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Witlof
Alles al aangepast en getest op http://hitparades.divisionbrabant.nl/index2.php

Goed bezig Bubbles _/-\o_

Nou nog ergens WCG subteamstats zien te vinden om te kunnen posten op ons forumpje :X

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

Er zit nog een klein bugje in de stats pagina. :/ Wanneer je de knop Create RML indrukt en daarna een andere project gaat bekijken dan wijzigt de knop van Hide RML naar Create RML. Wanneer je van het tweede project de RML tekst wilt hebben moet je 2 keer op de knop Create RML drukken voordat je de tekst krijgt. Het lijkt net alsof de RML tekst er al onder staat terwijl het niet wordt weergegeven.

Wanneer de RML tekst niet wordt weergegeven dan is dit probleem niet aanwezig. Het lijkt erop dat het weergeven van RML tekst en de knop niet helemaal synchroon lopen.

Dit geldt ook als je een van de andere opties verandert.

• Camulos
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 09:21

Camulos

Stampert

quote:
jeroenathome schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:29:
Er zit nog een kleine bugjefeature in de stats pagina. :/ Wanneer je de knop Create RML indrukt en daarna een andere project gaat bekijken dan wijzigt de knop van Hide RML naar Create RML. Wanneer je van het tweede project de RML tekst wilt hebben moet je 2 keer op de knop Create RML drukken voordat je de tekst krijgt.
corrected that for ya :+ :D
Dit was ook al toen de stats bij DigiK-oz stonden.
Misschien wel de tijd om dit te fixen?

Not just an innocent bystander

• DigiK-oz
Voor de liefhebbers cq aspirant-statsbakkers heb ik het hele zaakje online gezet. Backup van de database van vandaag (MSSQL), dump van de files zoals deze momenteel bij de hoster staan en sources (visual studio 2013/2015).

Hier en daar staan gewoon wat passwords etc van de huidige omgeving in de config files, geen zin om het hele zaakje door te lopen op dat soort dingen. Gelieve hier geen misbruik van te maken de komende dagen :$ Als er hele rare dingen gebeuren heeft iemand zich niet in kunnen houden }:|

Bij deze wens ik Bubbles veel succes met het onderhouden en verbeteren van mijn baksel, en verwijs ik alle statsverslaafden naar de nieuwe locatie die Bubbles al heeft genoemd.

:w :w

Whatever

• APClll
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Bedankt voor alle moeite, inclusief het netjes overdragen incl. backup! _/-\o_

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• KuuKe

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

DigiK-oz: hartelijk dank voor de vele jaren stats!

@ Bubbles: je statsserver is niet te bereiken!
Gelukkig hebben we nog een krappe week een prima backup :P )

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Doet het hier prima hoor. :)

• KuuKe

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Jah, nu wel...

• AtHomer
  • Niet online
DigiK-oz wederom bedankt! Mooi dat het zo overgedragen is.

De badges van WCG lijkt nog niet te werken overigens:
http://roarnet.nl/iis/dpc/dcwcgbadges.aspx

• Theadalus
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:59

Theadalus

Nostalgist

Bedankt DigiK-oz!!! _o_

Ik zal de boel binnenkort eens bestuderen. ;)

Computing...

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

quote:
AtHomer schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:11:
DigiK-oz wederom bedankt! Mooi dat het zo overgedragen is.

De badges van WCG lijkt nog niet te werken overigens:
http://roarnet.nl/iis/dpc/dcwcgbadges.aspx
Badges werken inmiddels weer. *O*

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

quote:
jeroenathome schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:29:
Er zit nog een klein bugje in de stats pagina. :/ Wanneer je de knop Create RML indrukt en daarna een andere project gaat bekijken dan wijzigt de knop van Hide RML naar Create RML. Wanneer je van het tweede project de RML tekst wilt hebben moet je 2 keer op de knop Create RML drukken voordat je de tekst krijgt. Het lijkt net alsof de RML tekst er al onder staat terwijl het niet wordt weergegeven.

Wanneer de RML tekst niet wordt weergegeven dan is dit probleem niet aanwezig. Het lijkt erop dat het weergeven van RML tekst en de knop niet helemaal synchroon lopen.

Dit geldt ook als je een van de andere opties verandert.
RML-knop probleem is opgelost. Bleek aan viewstate te liggen die niet werd gecleared bij het herladen van de pagina. :)

• jeroenathome

jeroenathome

Een regel tekst

quote:
Bubbles schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

RML-knop probleem is opgelost. Bleek aan viewstate te liggen die niet werd gecleared bij het herladen van de pagina. :)
Ik ging er al vanuit dat het niet al te moeilijk was. Het is alleen zoeken waar het probleem staat.

• AtHomer
  • Niet online
Nog bedankt voor het fixen van de badges. Mogen we hier ook feature requests plaatsen eigenlijk? :P

Het zou handig zijn om elke dag een [anchor=maandag etc. bij de RML in te hebben. :9 Voel je niet verplicht, maar mocht je er plezier in hebben dan heb je wat te doen ;)

• Jis
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09-04 21:47
Bedankt voor de stats de afgelopen jaren DigiK-oz! }:O }:O

En Bubbles top dat je het over hebt genomen! d:)b

Stats+tools H2O koeien

• ERBrouwer
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10-07-2018
Ik heb het nu een half uur geprobeerd maar kom er echt niet op.

• Bubbles
  • Nu online

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Dit is inderdaad iets wat mij de laatste paar dagen is opgevallen. Hij lijkt af en toe te haperen. Waar het aan ligt weet ik nog niet helemaal, maar ik krijg de indruk dat het in apache zit, niet in IIS. Als alternatief kunnen jullie op zo'n moment hetzelfde adres op port 8080 gebruiken, dan omzeil je Apache.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True