Onlangs heb ik mijn vriendin de Huawei G620 gegeven. Hierop staan enkele spelletjes vooraf geïnstalleerd als demo. Nu heeft mijn dochter per ongeluk gedrukt op de knop volledige applicatie, omdat deze veel leek op de standaard doorgaan knop. Nu is daarbij een sms verzonden met een waarde van €3 terwijl dat dus niet de bedoeling was. Nu is het bij applicaties in de Google Playstore mogelijk om aankopen binnen 2 uur ongedaan te maken. Het probleem is alleen dat deze hele applicatie niet in deze lijst voorkomt en daarmee ook niet geblokkeerd kan worden.
Hoe kunnen we in een dergelijk geval toch ons geld terug krijgen? Er is absoluut geen interesse om het spelletje nog te blijven spelen en ik vind het eerlijk gezegd zelf een beetje bedriegelijk om zoiets zo makkelijk te maken, zonder de optie te geven dit terug te draaien.
Hoe kunnen we in een dergelijk geval toch ons geld terug krijgen? Er is absoluut geen interesse om het spelletje nog te blijven spelen en ik vind het eerlijk gezegd zelf een beetje bedriegelijk om zoiets zo makkelijk te maken, zonder de optie te geven dit terug te draaien.
telefoontoestel