Simpele tooltip op forumoverzicht (laatste poster in topic)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op het oude GoT keek ik in het forumoverzicht altijd naar wie degene was die voor het laatst gereageerd had in een topic via de tooltip die onder de link "Laatste" zat geplakt. Nu zit deze onder de topic titel. Op de een of andere manier probeer ik soms nog steeds via "Laatste" naar de laatste poster te kijken (klinkt eigenlijk ook heel logisch toch?). Aangezien er nu geen enkele tooltip zit onder "Laatste", kan deze optie daar dan ook niet toegevoegd worden?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/410h441G041O0Q44423F/tooltip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 22:21
die tooltip zit toch nog steeds op de titel binnen het forum overzicht?

ga met je muis boven de titel hangen ipv boven laatste en daar verschijnt de tekst "laatste reactie geplaatst door Executor16."

nevermind dat noem je al in de TS. (kan me trouwens niet herinneren dat die tooltip ooit op het woord laatse heeft gezeten....)

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 12-06-2015 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
nachtnet schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:36:
kan me trouwens niet herinneren dat die tooltip ooit op het woord laatse heeft gezeten....
Haha, op de een of andere manier zit dat er echt in bij mij, gebruikte dat vaak. Het is zo ook geen ramp, maar nu hangt er helemaal niks onder die link en toevoegen is appeltje eitje :D

Edit: Bovendien als ik besluit om te klikken (omdat ik gezien heeft wie als laatste heeft gereageerd) dan moet ik alsnog naar "Laatste" omdat ik via de titel bij de TS kom en niet bij de laatste pagina.

[ Voor 78% gewijzigd door Executor16 op 12-06-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Executor16 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:39:
[...]
Edit: Bovendien als ik besluit om te klikken (omdat ik gezien heeft wie als laatste heeft gereageerd) dan moet ik alsnog naar "Laatste" omdat ik via de titel bij de TS kom en niet bij de laatste pagina.
Daar is de instelling 'Topiclink naar laatste reacties' voor in https://gathering.tweakers.net/forum/preferences :)
(Weer een probleem minder :P)

En nog een edit: Gebruik je de tooltip om te controleren of je niet zelf als laatste hebt gereageerd of om specifiek te kijken welke andere gebruiker heeft gereageerd? Met custom CSS kan je dat eerste zonder de tooltip doen namelijk ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Migrator op 12-06-2015 07:37 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:44

crisp

Devver

Pixelated

en toevoegen is appeltje eitje
nee, dat is het niet :P De pagineringslinkjes worden in een losse functie gegenereerd, en die heeft verder geen informatie over het topic anders dan het topicid, het totaal aantal berichten en aantal berichten per pagina...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Migrator schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:12:
[...]

Daar is de instelling 'Topiclink naar laatste reacties' voor in https://gathering.tweakers.net/forum/preferences :)
(Weer een probleem minder :P)

En nog een edit: Gebruik je de tooltip om te controleren of je niet zelf als laatste hebt gereageerd of om specifiek te kijken welke andere gebruiker heeft gereageerd? Met custom CSS kan je dat eerste zonder de tooltip doen namelijk ;)
Nooit gezien :P gelijk aangezet :D
Pagina: 1