Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Chrome] Bookmarkmanager veranderd?

Pagina: 1
Acties:

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:50
Sinds kort merk ik op mijn Chrome installatie op de laptop dat de bookmark manager weer bij de oude layout is nadat Google een enige tijd geleden een nieuw design uitgerold had. Dit beviel me wel en dus wou ik het ook weer inschakelen op chrome://flags maar dat helpt blijkbaar niet. Met een schoon profiel krijg ik ook de oude layout te zien.

Klopt het dat de bookmark manager weer teruggezet is naar de oude? Meerdere Chrome gebruikers hier die dit mij kunnen bevestigen?

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-11 12:14
Geen idee wat is oud en wat is nieuw, een foto??

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 21:29
Ik heb hetzelfde gemerkt.
De nieuwe weergavelayout is dat er screenshots van de webpagina's gemaakt worden. Het is te vergelijken met de weergave extra grote pictogrammen in een map in Windows.
Nu zie ik ook weer de oude layout, geen screenshots, maar een lijst.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:50
Dit is vreemd, op mijn andere systeem (pc) is de weergave nog wel steeds hetzelfde. In de tussentijd ben ik wel op een post gestuit op het Product Forum van Google met de mededeling dat de bookmarkmanager inderdaad veranderd is.

https://productforums.goo...!topic/chrome/mhIX5LB23As

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 21:29
Ah, gelukkig kun je met een extensie de nieuwe bookmark manager alsnog krijgen.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 14:40
Als je naar de Google Chrome dinges gaat, zoek je naar bookmarkmanager. Dan staat er 1 van Google Inc. Die installeer je. En daar heb je je oplossing ;)

«Nooit geschoten is altijd mis»

Pagina: 1