kan iCloud backup niet verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:38
Ik heb hier een iCloud account waarin een backup staat van 2,9 GB. Deze kan ik met geen mogelijkheid verwijderen. Hij geeft aan dat de backup in “use” is. Ga ik naar de iphone waar deze backup voor is dan geeft deze aan dat ik pas dingen met de backup kan doen als het terugzetten van de backup gereed is.
Ik heb deze backup nu al verschillende keren teruggezet maar hij maakt dit terugzetten niet af.
Probleem is nu dat het iCloud gebeuren zo goed als vol zit. Er is nog maar 1,1 GB over omdat ik niet van die oude backup af kom.
Ik heb er op ge-googled maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Even 3 á 4 dagen wachten en de oude backup zal of zelf verdwijnen of verwijderbaar zijn :)

In de tussentijd, mocht het nodig zijn, even een lokale backup maken mochten er belangrijke zaken op staan...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Misschien extra opslag er bij kopen?, Zo bizar duur is het nou ook niet echt.

Je iPhone zal hoe dan ook backups blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
sorry, maar dat is een oplossing die ik echt niet wil. Ik wil gewoon die iCloud backup deleten, ik ga toch niet de rest van mijn iCloud/itunes leven 2,9 GB ongebruikt laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Han schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:56:
Even 3 á 4 dagen wachten en de oude backup zal of zelf verdwijnen of verwijderbaar zijn :)

In de tussentijd, mocht het nodig zijn, even een lokale backup maken mochten er belangrijke zaken op staan...
Hmm, ik zal nog dit weekend afwachten, ben er nu 2 dagen mee bezig dus wie weet.
Lokale backup heb ik al, en die is ook veel recenter, dus ik wil gewoon van deze backup af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nassau
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
Ik heb dit probleem ook gehad: als een restore stopt wordt de backup als 'bezig' gemarkeerd. Je moet dan 48 uur wachten voordat je deze backup van iCloud kunt verwijderen. Let op 48 uur NA de laatste restore actie....

Zoals Han al zei: lokale backup even gebruiken. Goed genoeg.

Zie ook deze draad op de apple forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Duidelijk! Ik heb gisteren nog gezien dat de iphone probeerde de backup binnen te halen. Dit is niet gelukt. Telefoon is nu helemaal leeg. Ik ga het 48 uur afwachten en kijken of ik de backup kan wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Inderdaad, vandaag kon ik eindelijk de overtollige GB’s deleten. Ik heb er voor gezorgd dat de telefoon waar het omging gedurende 48 uur geen contact met het internet maakte, zodat de “teller”niet steeds op nieuw begon te tellen.
Bedankt voor de hulp.
Pagina: 1