Toon posts:

Amazon pc

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort geobsedeerd geraakt met cs go en ben nu op zoek naar een pc die dit spel (en misschien andere zoals cod en h1z1) aankan.

Ik zag deze site passeren en ik vindt het zelf toch wel erg goedkoop eruit zien dus ik vroeg me af of iemand mij kom vertellen wat deze pc aan kan. (Is de monitor ook goed)?

http://www.amazon.co.uk/A...ry_view_div_1434040180422

Alvast bedankt.

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 21:38

mirno

私の名前はMirnoです

Zelf je computer (laten) bouwen is bijna altijd wel de beste optie ;)

Je kan even in de Tweakers Pricewatch naar desktops kijken, kan je een beetje uitzoeken wat je wil als vaste PC.
Maar alsnog raad ik aan er zelf eentje te maken.

我的名字是Mirno

• vincent120420
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 21:20
Lees eerst het DAA beleid, dan kunnen we je verder helpen.

[ Voor 37% gewijzigd door vincent120420 op 11-06-2015 20:28 ]

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:05

Tribits

Onkruid vergaat niet

Specifiek in dit geval kan het ook geen kwaad om even te omschrijven wat je nu hebt en op welke punten het tekort schiet. Soms kunnen kleine aanpassingen al een flinke verbetering geven en het voorkomt ook nog wel eens dat er bouwvoorstellen komen die echt overkill zijn voor wat je wilt bereiken. Het draait er hier toch vooral om de beste oplossing te bedenken voor je spaarzame centen :Y

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.pngweggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Ook werken we hier met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

Dit topic is gesloten.