Ik heb op dit moment erg veel last van BSOD's. Om de zoveel dagen krijg ik er weer een. Dit is mijn pc:
Ik krijg de BSOD's system service exception, memory mangement error en een keer invalid_kernel_handle.
Ik heb memtest, prime95 en hdd tune testen gedaan. Hardware lijkt ok te zijn. Daarna gekeken naar drivers en misschien virussen. Dat bleek het ook niet te zijn.
Eergisteren heb ik daarom maar Windows opnieuw geïnstalleerd. Dat heeft het probleem alleen maar erger gemaakt. Ik krijg BSOD's, maar ze lopen vast op 0% en ik krijg ook geen memory dump. De enige drivers die ik opnieuw heb geïnstalleerd waren de AMD drivers en realtek hd nog wat.
https://www.dropbox.com/s...NwIe4XKlz5tUwpgXsbNa?dl=0
Dit zijn mijn BSOD's van de eerste windows installatie. Zoals ik zei heb ik windows opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan geen dumps uit die BSOD's krijgen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 85,99 | € 85,99 |
1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
1 | Cooler Master Force 500 | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 63,- | € 63,- |
1 | Antec VP350P | € 35,95 | € 35,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 264,39 |
Ik krijg de BSOD's system service exception, memory mangement error en een keer invalid_kernel_handle.
Ik heb memtest, prime95 en hdd tune testen gedaan. Hardware lijkt ok te zijn. Daarna gekeken naar drivers en misschien virussen. Dat bleek het ook niet te zijn.
Eergisteren heb ik daarom maar Windows opnieuw geïnstalleerd. Dat heeft het probleem alleen maar erger gemaakt. Ik krijg BSOD's, maar ze lopen vast op 0% en ik krijg ook geen memory dump. De enige drivers die ik opnieuw heb geïnstalleerd waren de AMD drivers en realtek hd nog wat.
https://www.dropbox.com/s...NwIe4XKlz5tUwpgXsbNa?dl=0
Dit zijn mijn BSOD's van de eerste windows installatie. Zoals ik zei heb ik windows opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan geen dumps uit die BSOD's krijgen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.