Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik hoop dat het hier goed staat

Ik heb een probleem met Microsoft word 2007.

Ik start net mijn laptop en wil word openen. Hier maak ik zelf facturen mee en doe dit bijna dagelijks.
Nu kan ik geen enkel bestand openen van word en ook word zelf lijkt ineens verdwenen?
Het icoon van word staat er gewoon.
Als ik een document wil openen komt er te staan : kan het bestand ****** niet vinden.

-hij opent niet meer en al mijn word bestanden kan ik niet meer op komen ( wel via een viewer die ik gevonden had op internet of als ik het document verzend via mijn mail dan kan ik die online openen of op mijn andere laptop.)
- Het geheugen van mijn laptop is vrij vol kan het daar aan liggen?
- Andere programma's van word zoals exel, powerpoint ect. openen wel gewoon zonder problemen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bedankt alvast

http://i61.tinypic.com/e8o5df.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22

FreakNL

Well do ya punk?

Office installatie repareren via Programs?

Is dit serieus Tweakers waardig? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga het proberen als het lukt ;)

Ja voor mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 13:18
FreakNL schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:41:
Office installatie repareren via Programs?

Is dit serieus Tweakers waardig? :X
Ik snap dat dit voor jou heel erg voor de hand licht, maar iets aardiger mag ook wel dan houden we het hier leuk. bv "heb je al geprobeerd Office installatie repareren via Programs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Hmmm

Als je op je bureaublad in het mapje Andrea's Autopoetscentrale gaat zou je hopelijk of je bestand zien of je moet een mapje verder klikken in (factuur overzicht).

de foutmelding betekend niet dat word weg is voor zover ik zie., de foutmelding zoals in het plaatje is dat hij je bestand niet meer kan vinden , dus of je bestand is verplaatst / verwijderd , of je standaard programma voor docx bestanden is overschreven door iets anders.

je kan altijd nog via start -> microsoft office -> word en dan laatst geopende bestanden lijstje openen en daar je document selecteren.

[ Voor 18% gewijzigd door Aionicus op 11-06-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aionicus schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:31:
Hmmm

Als je op je bureaublad in het mapje Andrea's Autopoetscentrale gaat zou je hopelijk of je bestand zien of je moet een mapje verder klikken in (factuur overzicht).

de foutmelding betekend niet dat word weg is voor zover ik zie., de foutmelding zoals in het plaatje is dat hij je bestand niet meer kan vinden , dus of je bestand is verplaatst / verwijderd , of je standaard programma voor docx bestanden is overschreven door iets anders.

je kan altijd nog via start -> microsoft office -> word en dan laatst geopende bestanden lijstje openen en daar je document selecteren.
ik kom niet meer op word. Hij opent niet ik klik erop en er gebeurt niks. :(
Ik kan geen nieuw document openen, niks bewerken, helemaal niks.

ik heb geprobeerd wat de andere zeiden te herstellen maar of ik doe iets fout of iets want hij hersteld ze niet en kreeg melding dat er geen bronnen zijn.? Wat dat betekend geen idee.

ik heb al sinds 2009 word erop staan en nooit iets geks gedaan of gebeurt en nu uit het niets is die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:29:
[...]

ik kom niet meer op word. Hij opent niet ik klik erop en er gebeurt niks. :(
Ik kan geen nieuw document openen, niks bewerken, helemaal niks.

ik heb geprobeerd wat de andere zeiden te herstellen maar of ik doe iets fout of iets want hij hersteld ze niet en kreeg melding dat er geen bronnen zijn.? Wat dat betekend geen idee.

ik heb al sinds 2009 word erop staan en nooit iets geks gedaan of gebeurt en nu uit het niets is die weg.
Het houd in dat je de cd nodig hebt van office om de bestanden te kunnen herstellen.
Misschien dat de pc met een bepaald element niet bijgewerkt was en dat je een malware infectie hebt opgelopen die dit veroorzaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

offtopic:
Het is toch alleen maar fijn als het probleem opeens verdwenen is?

titelfix: 'Probleem met word 2007 ineens verdwenen' -->Word 2007 ineens verdwenen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 07:24
Als je zegt dat het geheugen vol is, hoeveel % heb je dan nog vrij?
Werkte de PC of Word 2010 de laatste paar dagen heel erg langzaam?
Pagina: 1