Beste Tweakers,
Ik heb begin dit jaar een PC van een maat van mij overgenomen. Echter merk ik dat het RAM en de GPU wel een upgrade kunnen gebruiken. Nou ben ik zelf niet echt van het technische als het gaat om computers maar ik vroeg mij af of jullie mij hierbij zouden kunnen helpen.
Ik zoek RAM geheugen en een GPU. Het liefst wil ik de RAM uitbereiden naar 8gb. Hiervoor heb ik een budget van ~60 euro staan.
De GPU wil ik ook upgraden. Hiervoor staat een budget van ~200-250 euro.
Ik ben bereid via V&A dingen aan te schaffen, ik heb laatst via V&A een monitor gekocht en dat is mij prima bevallen.
De reden dat ik jullie hulp vraag is omdat ik niet precies begrijp wat er allemaal op mijn moederbord past en hoeveel mijn voeding trekt.
Met vriendelijke groet,
Gideon
Huidige PC:
Ik heb begin dit jaar een PC van een maat van mij overgenomen. Echter merk ik dat het RAM en de GPU wel een upgrade kunnen gebruiken. Nou ben ik zelf niet echt van het technische als het gaat om computers maar ik vroeg mij af of jullie mij hierbij zouden kunnen helpen.
Ik zoek RAM geheugen en een GPU. Het liefst wil ik de RAM uitbereiden naar 8gb. Hiervoor heb ik een budget van ~60 euro staan.
De GPU wil ik ook upgraden. Hiervoor staat een budget van ~200-250 euro.
Ik ben bereid via V&A dingen aan te schaffen, ik heb laatst via V&A een monitor gekocht en dat is mij prima bevallen.
De reden dat ik jullie hulp vraag is omdat ik niet precies begrijp wat er allemaal op mijn moederbord past en hoeveel mijn voeding trekt.
Met vriendelijke groet,
Gideon
Huidige PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 860 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P7P55D | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX HD 5870 1024 MB DDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Arctic Cooling Freezer Xtreme Rev 2 | € 30,10 | € 30,10 |
| 1 | OCZ Intel Extreme Edition OCZ3X16004GK | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair TX650W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Vertex SATA II 2.5" 30GB | € 0,- | € 0,- |