Ik zoek een?
TV voor in de woonkamer, afstand 3,5 tot 4m
Wat is je budget?
max €1200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films, series kijken, wellicht nog wat gamen
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony 55W828B, 4K is niet nodig wat mij betreft
Welke vragen heb je hier nog over?
Veel reviews van afgelopen jaar geven deze Sony ongeveer unaniem als beste keus als het op beeldkwaliteit aankomt. 3D is matig, maar ik vind dit minder van belang (hoewel het wel leuk is als het goed werkt). Nu heeft Sony dit jaar ook de 2015 C modellen uitgebracht (de 805c zou net binnen budget vallen), alleen kan ik niks vinden over hoe de beeldkwaliteit zich verhoudt tot de 2014 B modellen.
Wellicht is de concurrentie Sony inmiddels voorbij gestreefd, en is een Samsung ue55h664 bijvoorbeeld een betere keuze?
TV voor in de woonkamer, afstand 3,5 tot 4m
Wat is je budget?
max €1200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films, series kijken, wellicht nog wat gamen
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony 55W828B, 4K is niet nodig wat mij betreft
Welke vragen heb je hier nog over?
Veel reviews van afgelopen jaar geven deze Sony ongeveer unaniem als beste keus als het op beeldkwaliteit aankomt. 3D is matig, maar ik vind dit minder van belang (hoewel het wel leuk is als het goed werkt). Nu heeft Sony dit jaar ook de 2015 C modellen uitgebracht (de 805c zou net binnen budget vallen), alleen kan ik niks vinden over hoe de beeldkwaliteit zich verhoudt tot de 2014 B modellen.
Wellicht is de concurrentie Sony inmiddels voorbij gestreefd, en is een Samsung ue55h664 bijvoorbeeld een betere keuze?