In de V&A wordt mij een optie geboden om advertenties 'in de buurt' te bekijken. Door middel van het invullen van de postcode wordt er een zoekopdracht uitgevoerd en het resultaat op een kaart getoond. Wanneer ik kies voor postcode 8433 krijg ik een overzicht van de advertenties in 'noord' Nederland. Bewust tussen haakjes, want ook een gedeelte van de Flevopolder wordt meegenomen. Geen probleem,
Kies ik nu echter rechtsbovenin voor advertentielijst ipv kaart krijg ik alle advertenties uit heel Nederland te zien (Naaldwijk, Barendrecht, Heythuysen, etc). Het scherm toont dan echter nog steeds Zoeken in Advertenties 'in de buurt'.
Daarnaast is het niet geheel duidelijk op basis van welke afstand deze zoekopdracht uitgevoerd is, mogelijk dat dit vermeldt kan worden? Of is dit afhankelijk van het aantal zoekresultaten binnen een bepaald gebied?
Kies ik nu echter rechtsbovenin voor advertentielijst ipv kaart krijg ik alle advertenties uit heel Nederland te zien (Naaldwijk, Barendrecht, Heythuysen, etc). Het scherm toont dan echter nog steeds Zoeken in Advertenties 'in de buurt'.
Daarnaast is het niet geheel duidelijk op basis van welke afstand deze zoekopdracht uitgevoerd is, mogelijk dat dit vermeldt kan worden? Of is dit afhankelijk van het aantal zoekresultaten binnen een bepaald gebied?
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross