Webshop maken met Muse CC problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 21:50

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
Ik ben eer gisteren begonnen met het maken van een nieuwe webshop, ik heb daarvoor meerdere programma’s geprobeerd en toen vond ik Adobe Muse CC erg fijn werken. Maar nu het grote probleem, Muse heeft tot nu toe geen ondersteuning voor verkoop, dus geen mandje, kassa en checkout. Nou heb ik eindeloos gegoogled of het mogelijk is om via een website gemaakt in Muse dingen te verkopen. Er zijn een aantal dingen, ecwind, ecommerce en PayPal, die het in principe wel mogelijk maken om dingen te verkopen maar ze hebben allemaal grote nadelen. Verder zou het ook mogelijk zijn om de HTML van de website om te zetten naar PHP(?) maar hiervoor zou je de schrijftalen goed moeten beheersen en dan nog is de uitkomst niet heel super.

Wat ben ik nodig,
Ik wil een webshop maken met niet heel veel producten (<50) waarbij de winkelmand, kassa en checkout gewoon goed, solide en betrouwbaar overkomt. Verder moeten mensen kunnen kiezen uit verschillende verzendingsmanieren, PostNL, DHL etc. en het liefst ook verschillende landen met daarbij verschillende verzendkosten, maar dat kan later ook.
Het liefst zou ik zelf met Muse de frontend maken en deze gewoon koppelen aan een backend van bijvoorbeeld Woocommerce. Ik vind het werken met statische pagina’s helemaal top en ik maak geen blogs dus Muse zou prima werken, misschien iets meer werk maar ook veel meer vrijheid in tegenstelling tot WordPress (waar ik nu mee werk).

Hebben jullie een oplossing voor mij of zeggen jullie van probeer Dreamweaver/macaw/iets anders! (wel graag WYSIWYG want ik ben niet goed in code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We kunnen hier een heleboel (vast goede!) tips aandragen, maar lang verhaal kort ontkom je er niet aan (uiteindelijk) te gaan coden. Kun je dat niet / heb je daar geen zin in dan besteed je 't uit (Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!). Je kunt een heleboel aanfrotten en vast een heel eind komen maar je hebt behoorlijk specifieke eisen (en daarbij ook ontzettend vage (definieer "betrouwbaar overkomen") for that matter). Ik zou me de omweg besparen en meteen iemand zoeken. En als je het zelf wil leren (kudo's d:)b ) zorg dan eerst dat je de juiste / voldoende ervaring / kennis opdoet want één kleine fuckup en je klantgegevens liggen op straat. Vinden ze leuk :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 21:50

MiliaanR

Just for fans.

Topicstarter
Haha, met PayPal kan je tegenwoordig ook een winkelmandje laten beheren. Maar dat winkel mandje komt dan een apart tablad, niet handig en komt ook niet professioneel over en dus automatisch ook niet betrouwbaar!
Je hebt zeker gelijk dat ik het eigenlijk uit zou moeten besteden maar zoveel geld heb ik niet te besteden. Een plugin van 100 euro gaat nog wel lukken, maar een ICT'er lijk me een stuk duurder.. Maar ik merk al dat mijn post overkomt alsof ik iemand wil huren, dus laat ik mijn vraag herformuleren: weet iemand nog een goede WYSIWYG waarmee ik een thema kan maken voor WordPress/Joomla!/iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBCHEATER
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Maar een thema (dus uiterlijk) voor wordpress of joomla is toch heel iets anders dan de webshop waar jij het in eerste instantie over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 20:10

n8n

Een webshop werkt met betaal- en andere persoonlijke gegevens waaronder email en huisadressen, etcetera. Je wilt in eerste instantie dat deze gegevens, welke klanten aan jou toevertrouwen, zorgvuldig opgeslagen worden, met adequate beveiliging.

Ik denk dat je zonder ingehuurde professional het dichtst in de buurt komt met a) een e-commerce pakket, al dan niet betaald of b) een webshop-pakket dat je huurt inclusief hosting of c), je zal toch een begroting moeten maken voor een pro.

Ik denk dat zoiets als http://dibbadoo.nl/webshop-pakket/ in dit geval het makkelijkst werkt, al heb ik geen idee wat de mogelijkheden zijn tegen welke prijs. Ik heb ook geen idee hoe het met de beveiliging gesteld is, ik ken het eigenlijk alleen van de reclame op tv, alternatieven weet ik verder niet.

Ik heb geen affiliatie met dit bedrijf, dus kijk vooral wat er verder mogelijk is.

[ Voor 29% gewijzigd door n8n op 12-06-2015 17:16 ]