Ik zoek een?
Ik wil een triple monitor setup of 1 groot 4k scherm om het programmeren thuis weer op te pakken. Momenteel heb ik al een 27inch 144hz asus scherm om te gamen. Dit scherm wil ik sowieso behouden. Als ik 4k ga dan hou ik deze er naast voor als ik CSGO speel of een andere FPS online. Als ik voor een triple monitor setup ga wordt dit asus scherm het middelste scherm in mijn scherm setup.
Wat is je budget?
Ik heb momenteel niet een max budget. Een groot 4k scherm is vrij duur dus laten we in dat geval 600/700 euro zeggen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik al eerder aangaf gaat het om een setup waarmee ik wil programmeren (webdevelopment) en wil gamen. Af en toe wil ik ook nog wel eens een potje pokeren.
Mijn concrete vragen:
- Kan ik op een r9 280x 3 monitoren aansturen?
- Kan ik op een r9 280x 1 4k monitor aansturen?
- Wat zouden jullie aanbevelen momenteel als je bang voor buck kijkt.
- Kan ik games op 1080p spelen als ik een 4k monitor neem?
Lijstjes:
Triple monitor setup
4k scherm van mijn voorkeur:
Alvast bedankt!
Ik wil een triple monitor setup of 1 groot 4k scherm om het programmeren thuis weer op te pakken. Momenteel heb ik al een 27inch 144hz asus scherm om te gamen. Dit scherm wil ik sowieso behouden. Als ik 4k ga dan hou ik deze er naast voor als ik CSGO speel of een andere FPS online. Als ik voor een triple monitor setup ga wordt dit asus scherm het middelste scherm in mijn scherm setup.
Wat is je budget?
Ik heb momenteel niet een max budget. Een groot 4k scherm is vrij duur dus laten we in dat geval 600/700 euro zeggen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik al eerder aangaf gaat het om een setup waarmee ik wil programmeren (webdevelopment) en wil gamen. Af en toe wil ik ook nog wel eens een potje pokeren.
Mijn concrete vragen:
- Kan ik op een r9 280x 3 monitoren aansturen?
- Kan ik op een r9 280x 1 4k monitor aansturen?
- Wat zouden jullie aanbevelen momenteel als je bang voor buck kijkt.
- Kan ik games op 1080p spelen als ik een 4k monitor neem?
Lijstjes:
Triple monitor setup
# | Product | Prijs | Subtotaal |
2 | Acer 276HLbmdp Zwart | € 180,50 | € 361,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 361,- |
4k scherm van mijn voorkeur:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Philips BDM4065UC Zwart | € 738,90 | € 738,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 738,90 |
Alvast bedankt!