«Nooit geschoten is altijd mis»
Ey!! Macarena \o/
Professioneel Heftruck Syndroom
Computer says no
Om al die kiddies hier rond te zien en te lopen e-penen in kiddy games? Neuh dank je.Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:10:
Yo,
pas zat ik weer eens op fok.nl daar zag ik al review over E3 oid. Dat mis ik bij tweakers. Waarom fuseren we de game crews niet? Dan hebben we meer game news
--Joostlek
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Niet lullig bedoeld, maar over het algemeen is het niveau nou niet echt hoog te noemen in de games sectie van t.net.SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:23:
[...]
Om al die kiddies hier rond te zien en te lopen e-penen in kiddy games? Neuh dank je.
Jullie vragen + antwoorden:
1. Jumbo en AH... De Jumboheeft geen bonuskaart (als ik fout zit, tell me, meer korting op 1,10 honingdrop
2. Hun geile brabander is anders wel episch
3. Bij een feestje drink je je toch al in voor het begint?
4. We kunnen toch dubbelposten? En t.net mag wel wat meer humor.
5. Dunno ben weinig in de game ssectie geweest, alleen probleem sectie. Al die grote topics... Meh *neemt hap uit turkse pizza*
6. Waarom mis je die emoticon als je die net plaatst...
(damn die turkse pizza was lekker)
ze sharen overigens nog iets, ze worden beide gehost door True. (ikr, heeft weinig relevantie, maar he, het is True. (badum tss))
Vind je dit normaal? Vloeken in de kerk?Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:10:
fok.nl
De rest van bericht was gelijk al niet meer interessant
Gelukkig ben ik geen moderator
[ Voor 17% gewijzigd door Lip op 11-06-2015 15:04 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Fok heeft meer berichtgeving van games oid :3 (voor de rest lees ik alleen djeez)
Edit: ik ben hier al vanaf me twaalfde laat me mijn record houden
[ Voor 12% gewijzigd door Joostlek op 11-06-2015 15:11 ]
Zegt dan meer over het niveau van Fok, wat nog beduidend lager ligtVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:34:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar over het algemeen is het niveau nou niet echt hoog te noemen in de games sectie van t.net.
Alleen die tosserts van PU weten nóg lager te scoren dan dat.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2015 15:25 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja en de PU.nl heeft nog meer game nieuws? wat is je puntJoostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Fok heeft meer berichtgeving van games oid :3 (voor de rest lees ik alleen djeez)
Edit: ik ben hier al vanaf me twaalfde laat me mijn record houden
Je geeft met deze post al precies aan waarom Tweakers en Fok niet samen gaan, nogal een niveau verschil.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Als we de gamesectie tussen fok en tweakers delen (ik bedoel het nieiws niet het forum) tweakers en fok heb nog wat raakvlakken.garriej schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Ja en de PU.nl heeft nog meer game nieuws? wat is je punt
Volgens mij heeft fok het niet zo op die vernederlandisering van engelse woorden..Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:34:
[...]
Als we de gamesectie tussen fok en tweakers delen (ik bedoel het nieiws niet het forum) tweakers en fok heb nog wat raakvlakken.
Tweakers is voornamelijk een tech site, niet een game site. Gaming en tech hebben veel raakvlakken, maar dat maakt ze niet gelijk. ik kom niet naar tweakers als ik game nieuws wil.Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:34:
[...]
Als we de gamesectie tussen fok en tweakers delen (ik bedoel het nieiws niet het forum) tweakers en fok heb nog wat raakvlakken.
Vermoedelijk doel je op de voorbeschouwing. http://frontpage.fok.nl/s...0/fok-games-en-de-e3.htmlpas zat ik weer eens op fok.nl daar zag ik al review over E3 oid
Wij publiceren onze voorbeschouwing als de beurs bijna begint en onze mensen zelf in LA zittenDat mis ik bij tweakers.
Waarom wel? Het is zoals Raz zegtWaarom fuseren we de game crews niet?
Fok en Tweakers delen irc-servers, de hoster en een geschiedenis, maar de banden zijn al jaren - zeg maar - niet hecht. Niets ten nadele van Fok, ik gun ze alle succes van de wereld en ze hebben echt een eigen plek gevonden op het Nederlandse internet, maar het fuseren van een deelredactie van twee heel verschillende sites is toch alsof je bier op een broodje shoarma gooit: allebei afzonderlijk vind je het misschien heerlijk, maar als combinatie werkt denk ik voor geen meterDat is net zo'n vraag waarom je AH-bonus kaart het niet doet in de Jumbo.
De redacties van Fok en Tweakers denken anders, werken anders en schrijven anders. Ik ben bang dat een gedwongen fusie alleen zal leiden tot veel geschreeuw van beide kanten en zoveel ruzie dat er nog maar vrij weinig game-nieuws komt
Maar vergis je niet: wij als redactie zijn voorbereid op de E3. Jur, Paul, Mark en Luke gaan erheen en wij hier aan het thuisfront zullen ook klaarstaan om al het nieuws te coveren. De E3 staat bij ons elk jaar rood omrand op de agenda en ik hoop dat het voor elke gameliefhebber smullen wordt op de frontpage
Dit topic is gesloten.
![]()