Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fok en Tweakers Gamecrew

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 13:11
Yo,

pas zat ik weer eens op fok.nl daar zag ik al review over E3 oid. Dat mis ik bij tweakers. Waarom fuseren we de game crews niet? Dan hebben we meer game news :D

--Joostlek

«Nooit geschoten is altijd mis»

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat is net zo'n vraag waarom je AH-bonus kaart het niet doet in de Jumbo. Fok en Tweakers delen niks met elkaar, behalve de trackers en het irc-network zover ik weet.

Ey!! Macarena \o/

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 11:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Fok is voor paupers. Tweakers voor epische menschen. Daarom.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 22:19
omdat de E3 nog niet begonnen is misschien?

Computer says no

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:10:
Yo,

pas zat ik weer eens op fok.nl daar zag ik al review over E3 oid. Dat mis ik bij tweakers. Waarom fuseren we de game crews niet? Dan hebben we meer game news :D

--Joostlek
Om al die kiddies hier rond te zien en te lopen e-penen in kiddy games? Neuh dank je.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:23:
[...]

Om al die kiddies hier rond te zien en te lopen e-penen in kiddy games? Neuh dank je.
Niet lullig bedoeld, maar over het algemeen is het niveau nou niet echt hoog te noemen in de games sectie van t.net.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Fok! :') Sorry, maar liever niet, die tijd ben ik voorbij gegroeid. Mis de :') emoticon wel...

• Joostlek
Fok heeft al dingen van E3 erop staan.

Jullie vragen + antwoorden:

1. Jumbo en AH... De Jumboheeft geen bonuskaart (als ik fout zit, tell me, meer korting op 1,10 honingdrop ;))

2. Hun geile brabander is anders wel episch

3. Bij een feestje drink je je toch al in voor het begint?

4. We kunnen toch dubbelposten? En t.net mag wel wat meer humor.

5. Dunno ben weinig in de game ssectie geweest, alleen probleem sectie. Al die grote topics... Meh *neemt hap uit turkse pizza*

6. Waarom mis je die emoticon als je die net plaatst...

(damn die turkse pizza was lekker)

ze sharen overigens nog iets, ze worden beide gehost door True. (ikr, heeft weinig relevantie, maar he, het is True. (badum tss))

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:10:
fok.nl

De rest van bericht was gelijk al niet meer interessant
Vind je dit normaal? Vloeken in de kerk? :P Ik vind dat je hiermee wel een PERM-ban verdient.

Gelukkig ben ik geen moderator :D

[ Voor 17% gewijzigd door Lip op 11-06-2015 15:04 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Joostlek
Lip schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:03:
[...]

Vind je dit normaal? Vloeken in de kerk? :P
Fok heeft meer berichtgeving van games oid :3 (voor de rest lees ik alleen djeez)

Edit: ik ben hier al vanaf me twaalfde laat me mijn record houden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Joostlek op 11-06-2015 15:11 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:34:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar over het algemeen is het niveau nou niet echt hoog te noemen in de games sectie van t.net.
Zegt dan meer over het niveau van Fok, wat nog beduidend lager ligt :P

Alleen die tosserts van PU weten nóg lager te scoren dan dat.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 11-06-2015 15:25 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:05:
[...]

Fok heeft meer berichtgeving van games oid :3 (voor de rest lees ik alleen djeez)

Edit: ik ben hier al vanaf me twaalfde laat me mijn record houden ;)
Ja en de PU.nl heeft nog meer game nieuws? wat is je punt :')

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:54

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je geeft met deze post al precies aan waarom Tweakers en Fok niet samen gaan, nogal een niveau verschil.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Joostlek
garriej schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Ja en de PU.nl heeft nog meer game nieuws? wat is je punt :')
Als we de gamesectie tussen fok en tweakers delen (ik bedoel het nieiws niet het forum) tweakers en fok heb nog wat raakvlakken.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Als we de gamesectie tussen fok en tweakers delen (ik bedoel het nieiws niet het forum) tweakers en fok heb nog wat raakvlakken.
Volgens mij heeft fok het niet zo op die vernederlandisering van engelse woorden..

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Joostlek schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Tweakers is voornamelijk een tech site, niet een game site. Gaming en tech hebben veel raakvlakken, maar dat maakt ze niet gelijk. ik kom niet naar tweakers als ik game nieuws wil.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
pas zat ik weer eens op fok.nl daar zag ik al review over E3 oid
Vermoedelijk doel je op de voorbeschouwing. http://frontpage.fok.nl/s...0/fok-games-en-de-e3.html
Dat mis ik bij tweakers.
Wij publiceren onze voorbeschouwing als de beurs bijna begint en onze mensen zelf in LA zitten :)
Waarom fuseren we de game crews niet?
Waarom wel? Het is zoals Raz zegt
Dat is net zo'n vraag waarom je AH-bonus kaart het niet doet in de Jumbo.
Fok en Tweakers delen irc-servers, de hoster en een geschiedenis, maar de banden zijn al jaren - zeg maar - niet hecht. Niets ten nadele van Fok, ik gun ze alle succes van de wereld en ze hebben echt een eigen plek gevonden op het Nederlandse internet, maar het fuseren van een deelredactie van twee heel verschillende sites is toch alsof je bier op een broodje shoarma gooit: allebei afzonderlijk vind je het misschien heerlijk, maar als combinatie werkt denk ik voor geen meter :P

De redacties van Fok en Tweakers denken anders, werken anders en schrijven anders. Ik ben bang dat een gedwongen fusie alleen zal leiden tot veel geschreeuw van beide kanten en zoveel ruzie dat er nog maar vrij weinig game-nieuws komt ;)

Maar vergis je niet: wij als redactie zijn voorbereid op de E3. Jur, Paul, Mark en Luke gaan erheen en wij hier aan het thuisfront zullen ook klaarstaan om al het nieuws te coveren. De E3 staat bij ons elk jaar rood omrand op de agenda en ik hoop dat het voor elke gameliefhebber smullen wordt op de frontpage :) Onze videojongens zijn er in elk geval klaar voor :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.