Vast wel, maar hier niet.. 
Ze doen hier niet aan "illegale" dingen...helaas...
Ook
Ze doen hier niet aan "illegale" dingen...helaas...
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
sorry maar daar is niets illegals aan alleen als je er een andere kaart in gat doen maar ik wil het alleen mar doe zodat mijn telef late meer geld waard is
Der is haast bij blijkbaar... 
Ook
Ook
yeah right!Op zondag 17 juni 2001 21:16 schreef sjaak123466 het volgende:
sorry maar daar is niets illegals aan alleen als je er een andere kaart in gat doen maar ik wil het alleen mar doe zodat mijn telef late meer geld waard is
leuke spelling btw.
By Acouse (uit een ander topicje gejat):
"Sind een paar maanden hebben de telecomaanbieders een clausule in hun voorwaarden opgenomen waarin zij het de klant verbieden de simlock te verwijderen (eventueel gebonden aan een tijdsduur). Daarmee wordt het unlocken illegaal, omdat dan contractbreuk wordt gepleegd. Let op: de klant (eigenaar mobieltje) pleegt dus de breuk en is aansprakelijk. Wat de gerechtelijke gevolgen voor de 'professionele' unlocker is, is bij mij niet bekend."
maar goed... hier iig illegaal dus..
"Sind een paar maanden hebben de telecomaanbieders een clausule in hun voorwaarden opgenomen waarin zij het de klant verbieden de simlock te verwijderen (eventueel gebonden aan een tijdsduur). Daarmee wordt het unlocken illegaal, omdat dan contractbreuk wordt gepleegd. Let op: de klant (eigenaar mobieltje) pleegt dus de breuk en is aansprakelijk. Wat de gerechtelijke gevolgen voor de 'professionele' unlocker is, is bij mij niet bekend."
maar goed... hier iig illegaal dus..
mag ik een slotje aanvragen 
Liefst van bulldog
Liefst van bulldog
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
ik versta niet waarom dit illegaal is
als je een product koopt mag je er toch mee doen wat je wil !
als je een product koopt mag je er toch mee doen wat je wil !
Zouden de telecomwinkels geen unlockers verkopen als ze legaal waren 
sorry dit is een inkopper. Maar je mag dat NIET, reversed enginering etc. is verboden ondanks het feit dat je hem hebt gekocht en ook b.v. een cd die je hebt gekocht mag je niet draaien op je piratenzender zonder er rechten over te betalen.als je een product koopt mag je er toch mee doen wat je wil !
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Unlocken is ook niet illegaal.
Pas als je er binnen een jaar een andere sims in gaat gebruiken, dan wordt het illegaal. Grijze zone dus.
Pas als je er binnen een jaar een andere sims in gaat gebruiken, dan wordt het illegaal. Grijze zone dus.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()