Iphone 5 probleem met bereik/bellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik heb sindskort een gebruikte Iphone 5. Ik heb hem gratis gekregen waarbij deze fout al bekend was dus ik ben niet opgelicht ofzo. De telefoon geeft wel aan bereik te hebben(wel erg wisselend van 0 tot 4 bolletjes). Toch is bellen of gebeld worden niet mogeljik(gesprek mislukt komt er dan te staan). Smsjes komen sosm wel en soms niet binnen.
Wat ik al geprobeerd heb:
- via itunes volledig herstellen naar fabrieksinstellignen en upgraden naar ios 8.3(ale instellinngen zijn daarbij dus gewist)
- vliegtuigmodus aan en uitzetten
- netwerkopties opnieuw instellen en wisselen van 2g en 3g
Maar tot op heden werkt niets. wat kan dit zijn, een kapotte antenne of komt dat weinig voor? Of hoort dit gewoon bij de iphone 5, ik lees meer dat mensen nauweljisk beeik hebben binnenshuis(of het buiten werkt weet ik nog niet). Alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Rock
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 12:39

Da Rock

DevOps

Als het toestel is gevallen is het mogelijk dat een kapotte antenne de oorzaak is.
Ook waren er bij de iPhone 5 als je deze in een bepaalde positie hield deze geen bereik meer heeft,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
is de telefoon ooit open geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Voor zover ik weet is hij nooit open geweest nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caspervm
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 12:19
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn iPhone 5. Bleek uiteindelijk waterschade te zijn. Vervangen van de antenne hielp eem klein beetje, maar verholp het probleem niet. Ik weet in jouw geval natuurlijk niet wat de oorzaak is, maar ik zou voordat je hem voor reparatie ergens inlevert even checken bij de vorige eigenaar. Ik duim voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
wat het ook kan zijn:

Er lopen 2 flexkabels over je moederbord.
Deze kabels hebben ook invloed op je bereik.

Het kan zijn dat deze misschien kapot zijn.

http://www.regizmo.com/me...feed-line-56mm-46mm-1.jpg

Of dat deze door een (zachte) val los is gaan zitten.

je kan me hier een Pm over sturen
Pagina: 1