Beste Tweakers,
Met de aankondiging van de komst van Windows 10, is het tijd geworden om vervanging te regelen voor mijn sterk verouderde 32-bit systeem. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk bedoeld om mee te gamen, waarvan Project Cars op korte termijn waarschijnlijk het meest belastende spel gaat zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag binnen het budget blijven van € 1250,- inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randappartuur zoals: toetsenbord, muis en boxen zijn reeds aanwezig. Eveneens is er al een windows licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor deze build heb ik gekozen voor een grotere SSD ten koste van een HDD, dit is mede ingegeven omdat ik nog een externe HDD heb liggen. Verder ben ik benieuwd of de MSI 280X toereikend is of dat jullie een andere GPU aanraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik graag een fors beeldscherm met dito resolutie, zodat ik veel tegelijkertijd op het scherm kan openen. Echter lijkt mij de aanschaf van 4K nog wat prematuur.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Lijstje:
Edits:
Met de aankondiging van de komst van Windows 10, is het tijd geworden om vervanging te regelen voor mijn sterk verouderde 32-bit systeem. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk bedoeld om mee te gamen, waarvan Project Cars op korte termijn waarschijnlijk het meest belastende spel gaat zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag binnen het budget blijven van € 1250,- inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randappartuur zoals: toetsenbord, muis en boxen zijn reeds aanwezig. Eveneens is er al een windows licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor deze build heb ik gekozen voor een grotere SSD ten koste van een HDD, dit is mede ingegeven omdat ik nog een externe HDD heb liggen. Verder ben ik benieuwd of de MSI 280X toereikend is of dat jullie een andere GPU aanraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik graag een fors beeldscherm met dito resolutie, zodat ik veel tegelijkertijd op het scherm kan openen. Echter lijkt mij de aanschaf van 4K nog wat prematuur.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,20 | € 180,20 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 232,01 | € 232,01 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 299,95 | € 299,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10F/8 | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Antec VPF Series 550W | € 57,60 | € 57,60 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 187,08 | € 187,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.178,24 | |
Edits:
- Voeding aangepast. Vorige:pricewatch: Cooler Master GM G750M.
[ Voor 3% gewijzigd door 6Lines op 11-06-2015 13:28 ]