Dag allen, ik wil heel graag een nieuwe pc samenstellen maar hulp is altijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
, film kijken, gamen (af en toe GTA,COD),.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 2 western hdd's mee en een tweetal corsair ssd's. Daarnaast rgb led verlichting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik denk dat het nu nog wat overkill is, denkend aan de processor.Ik ben bijvoorbeeld geen die-hard gamer. Ik heb nu gekozen voor een I7, maar misschien is de Intel Core i5-4690K ook al voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT vindt ik van zowel de kast als de cpu cooler het mooist.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
Heel misschien, maar ik ben daar niet bekend mee, dus hulp is tegen die tijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
, film kijken, gamen (af en toe GTA,COD),.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem 2 western hdd's mee en een tweetal corsair ssd's. Daarnaast rgb led verlichting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik denk dat het nu nog wat overkill is, denkend aan de processor.Ik ben bijvoorbeeld geen die-hard gamer. Ik heb nu gekozen voor een I7, maar misschien is de Intel Core i5-4690K ook al voldoende.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT vindt ik van zowel de kast als de cpu cooler het mooist.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
Heel misschien, maar ik ben daar niet bekend mee, dus hulp is tegen die tijd welkom.
[ Voor 141% gewijzigd door Waussie1982 op 13-06-2015 11:52 ]