Beste mede-Tweakers,
Ik heb een Excel document in Excel 2010 die ik automatisch laat synchroniseren met mijn Onedrive via de code:
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _
"HIER DE LINK NAAR DE ONEDRIVE", _
FileFormat:=xlOpenXMLWorkbookMacroEnabled, CreateBackup:=False
Application.DisplayAlerts = False
DisplayAlerts = False
Application.EnableEvents = False
End Sub
Dit werkt goed, maar ik krijg bij het sluiten van het document, dus bij het synchroniseren naar Onedrive, continu een pop-up met het verzoek om in te loggen. Wanneer ik daar op "annuleren" klik, wordt het Excel document netjes gesynchroniseerd.

Dit krijg ik steeds te zien.
Het is de bedoeling dat ik via Excel/VBA ervoor zorg dat deze melding óf niet verschijnt óf direct wordt weggeklikt. Ik kan niets vinden op internet en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast heel erg bedankt
Groet,
Gidion
Ik heb een Excel document in Excel 2010 die ik automatisch laat synchroniseren met mijn Onedrive via de code:
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _
"HIER DE LINK NAAR DE ONEDRIVE", _
FileFormat:=xlOpenXMLWorkbookMacroEnabled, CreateBackup:=False
Application.DisplayAlerts = False
DisplayAlerts = False
Application.EnableEvents = False
End Sub
Dit werkt goed, maar ik krijg bij het sluiten van het document, dus bij het synchroniseren naar Onedrive, continu een pop-up met het verzoek om in te loggen. Wanneer ik daar op "annuleren" klik, wordt het Excel document netjes gesynchroniseerd.

Dit krijg ik steeds te zien.
Het is de bedoeling dat ik via Excel/VBA ervoor zorg dat deze melding óf niet verschijnt óf direct wordt weggeklikt. Ik kan niets vinden op internet en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast heel erg bedankt
Groet,
Gidion