Ik heb een oude pc gebruikt als media pc. Alles werkt perfect, enkel de beeldkwaliteit is niet 100%. Er zit namelijk een duidelijke horizontale lijn over het beeld die vooral zichtbaar is bij snellere bewegingen. De lijn zit altijd op dezelfde plaats en verschuift als ik wat met de beeldintellingen speel, maar gaat niet weg.
Het is een pc met intel core2duo E7400, 2 GB geheugen, 500 GB HD en een nvidia GeForce 210. De pc draait op Ubuntu Mate en is met HDMI aangesloten op een AV receiver.
De opties die Kodi aanbiedt geven geen oplossing, ik heb zowal alle combinaties getest... Zal ik een andere videokaart aanschaffen of is het gewoon beter om dat geld aan een Raspberri Pi geven?
Alle tips zijn welkom.
Het is een pc met intel core2duo E7400, 2 GB geheugen, 500 GB HD en een nvidia GeForce 210. De pc draait op Ubuntu Mate en is met HDMI aangesloten op een AV receiver.
De opties die Kodi aanbiedt geven geen oplossing, ik heb zowal alle combinaties getest... Zal ik een andere videokaart aanschaffen of is het gewoon beter om dat geld aan een Raspberri Pi geven?
Alle tips zijn welkom.