Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Elephone Pioneer P7000 Review - Chinaphone met vingerafdruks

Pagina: 1
Acties:

• wjn
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10 10:37
De accuduur is getest met helderheid @ 250cd/m2?

Op de vorige pagina wordt gesteld dat de telefoon dat niet haalt ("komt de P7000 niet verder dan 138cd/m2").

Óf de tests zijn niet relevant, omdat minder helderheid logischerwijs minder stroom verbruikt, óf de telefoon haalt die helderheid dus wel?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik heb het erbij gezet, de tests zijn idd gedaan op lagere helderheid. Ik ga alleen de nuance erbij zetten: of dit de tests irrelevant maakt, laat ik liever aan de auteur zelf. Wout is nog niet aanwezig.

Dank voor de opmerkzaamheid iig :)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:59

WoutF

Hoofdredacteur
Ik vind de resultaten alsnog relevant. Het is niet alsof het scherm in de praktijk feller kan, en je dus minder goede accuduur zal halen dan de scores aangeven. Het probleem van de lage helderheid blijft natuurlijk (en daar rekenen we de telefoon ook hard op af), maar dat doet niets af aan het feit dat de telefoon het goed doet qua accuduur in vergelijking met andere telefoons.

• wjn
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10 10:37
WoutF schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:42:
Ik vind de resultaten alsnog relevant. Het is niet alsof het scherm in de praktijk feller kan, en je dus minder goede accuduur zal halen dan de scores aangeven. Het probleem van de lage helderheid blijft natuurlijk (en daar rekenen we de telefoon ook hard op af), maar dat doet niets af aan het feit dat de telefoon het goed doet qua accuduur in vergelijking met andere telefoons.
Daar zit wat in natuurlijk. Het feit dat je 'm buiten praktisch niet kunt gebruiken, draagt ook toe aan een betere accuduur in de praktijk :)

Wel heel interessant, qua prestaties, is dat singlecore gelijk is aan de andere telefoon met dezelfde SOC, maar dat deze P7000 multicore 25 - 40% sneller is als die andere telefoon met dezelfde SOC. Heeft waarschijnlijk te maken met andere versie van Android oid?