Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren komen er opeens uit het niets heel rare alarm-achtige geluiden uit de speakers van de monitor. Als ik de monitor vervolgens aan en uit zet, is het weer weg. Dit heb ik nu twee keer gehad. Ik heb in totaal vier monitoren op mijn videocard aangesloten, deze monitor is het hoofdscherm en alleen daar verschijnen deze rare geluiden.
ik heb een stukje opgenomen ter illustratie.

YouTube: Raar geluid uit monitor

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Komt dit geluid van mijn moederbord? Is er iets mis met het geheugen of iets anders??

Groeten
John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:48

g0tanks

Moderator CSA
Raar geluid uit monitor

Een topic openen is voldoende hoor. Daarnaast is het wel erg handig om te vermelden om welke monitor het gaat in het geval van een probleem met je monitor. Heb je zelf al gezocht op b.v. Google naar soortgelijke problemen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Monitor model? Monitor op andere pc geprobeerd?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, wist niet zeker of ik het in het goede topic had geplaatst....... :p

Het gaat om de PB287Q.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn als er opeens van dit soort geluiden uit je monitorspeakers komen??? (check ook het filmpje hierboven). Als je de monitor aan- en uitzet is het geluid weg; het is dus niet zo dat het geluid weer vrolijk verder gaat als je de monitor weer aanzet.

Ik heb maar één pc dus ik kan niet de monitor op een andere pc proberen. Het is ook niet voortdurend. Het is nu in twee dagen vier keer voorgekomen dat zomaar uit het niets het "alarm" aanging...

Uiteraard ook op Google gezocht maar nergens iets zinvols gevonden...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2015 01:20 ]