Humax IRHD-5100C nog bruikbaar op ziggo netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Ik vroeg me af of dat de Humax IRHD-5100C decoder nog gebruikt kan worden op het ziggo netwerk?
Ik ben een van de mensen met een sony KDL 37w5500 LCD tv.. Nou schijnt het dat er problemen zijn met de cam software in deze tv dat de normale CAM modules niet meer zouden werken (althans ervaar hier zelf ook problemen mee) Overigens heb ik besloten om er geen Cam module meer voor deze tv te gebruiken.. Want de nieuwe CAM versie 1.3 schijnt ook niet meer op dit oude model te werken.. Daarnaast wil ik ook er geen geld meer eraan verspillen.. De interne decoder van de tv is een rotding.. werkt erg langzaam en moeite met omgang.

Dus toch maar besloten een losse decoder erbij te pakken.. Uiteraard zit ik niet te wachten op al die luxere modellen.. En opnemen doe ik niet.. Dus een met een hardeschijf erin verbruikt voor mij doen alleen al teveel stroom.. Naar wat zelf zoeken ben ik uitgekomen op de Humax IRHD-5100c.. Dit is een simpele decoder zonder ingebouwde hardeschijf met 1 tuner. Wat voor mij doel voldoet (wil er uiteraard alleen maar TV mee kijken)

Nou staat dit model nog wel op de site van ziggo (als je google gebruikt kom je daar terecht)
Maar dit model is wel al uit de handel gehaald (word i.i.g niet meer volop verkocht hier en daar)
Maar bij sommige blijkbaar nog wel te krijgen.

Dus ik vraag mij af is deze decoder nog steeds actief te gebruiken op het ziggo netwerk? (dat van UPC nou uiteraard)

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een oude vraag, maar nog steeds krijg ik deze regelmatig. Bij fZiggo nog gewoon bruikbaar met smartcard, maar anno nu zijn deze laatste niet meer los verkrijgbaar, of beter, deze zal Ziggo niet meer activeren. Maar heb je er nog een die werkt kan dat nog met alle modellen van de Humax, al zal de Fox c en de Fox z binnenkort wel uit beeld gaan verdwijnen, omdat men de SD zenders kwijt wil.

In fUPC gebied zijn de 5100, 5200, 5300, 5400 en 5050c in ieder geval bruikbaar voor de free to air zenders. Geen smartcard nodig dus.

https://myhumax.info/upc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:16
Ik kijk zelf nog regelmatig naar een IRHD-5000C in Ziggo gebied. Werkt prima met een smartcard.

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik met een 5200. En boven met zo'n Samsung decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:44
Humax 5100, 5200 en 5300 werken sowieso prima met Ziggo, met en zonder smartcard.
Dit weet ik uit eigen ervaring. Mijn zoon gebruikt thuis de 5100 en ik een 5200, in mijn zomerhuisje (in oud UPC gebied) heb ik een 5300.
Werken allemaal perfect!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"