Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Windows start niet na laatste 8.1 updates!

Pagina: 1
Acties:

• scherpp
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-10 11:39
Beste tweakers,

Nadat ik een half uur geleden mijn laptop wilde uitschakelen, gaf deze aan dat er updates beschikbaar waren. Toen heb ik gekozen voor 'bijwerken en opnieuw opstarten' en nu start de laptop niet meer op. Het gaat om de laatste 8 updates die werden geinstalleerd. De enige keuze die ik nu heb is om windows te herstellen naar fabrieksinstellingen!

Heeft iemand dit ook gehad en, zo ja, een oplossing kunnen vinden? Dit is uiterst irritant..

Het gaat om een hp laptop die gewoon perfect werkt overigens met windows 8.1.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

De enige keuze die ik nu heb is om windows te herstellen naar fabrieksinstellingen!
Zo, da's overdreven. Heb je systeemherstel al geprobeerd?

Android developer & dürüm-liefhebber

• leander-s
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:27
Zie je nog iets op het scherm verschijnen? En heb je al geprobeerd op te starten in de veilige modus van windows?

Welke laptop heb je trouwens?

Eventueel de hangen en opstartproblemen troubleshooter bekijken.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• scherpp
Er verschijnt direct een blauw scherm gedurende een aantal seconden met "sorry er is een fout opgetreden en windows moet opnieuw worden opgestart" waarna ik in een blauw scherm terechtkom met "automatisch herstellen, de ps is niet goed opgestart".

Edit: systeemherstel doet het niet.

[ Voor 7% gewijzigd door scherpp op 11-06-2015 06:55 ]

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 17:14
Probeer eens de laptop in veilige modus op te starten, en probeer dan system herstel te doen.

• scherpp
Inmiddels opgelost door 'vernieuw pc' optie te kiezen waarbij het os is teruggezet naar windows 8 zonder bestanden te verwijderen. Ik vraag me toch echt af wat er fout ging bij de updates..
Pagina: 1