Ik heb deze week de volgende vraag gekregen: Als een gebruiker inlogt op zijn pc (domain joined), dan moet er automatisch gecontroleerd worden of zijn timesheets (project server 2013) ingevuld zijn. Als dit niet het geval is, dan moet zijn netwerk toegang geblokkeerd worden tot deze ingevuld is. Daarna kan hij z'n werk verder zetten.
Ik weet dat er eerder naar discipline moet gekeken worden, maar ik heb de opdracht gekregen om dit voor elkaar te krijgen.
Controle op timesheets kan ik bekijken met onze sharepoint consultant (waarde wegschrijven in sql of zo en dit dan uitlezen), maar de rest is nog een groot vraagteken.
Ik heb al in de richting van NAP gekeken, maar voor zover ik reeds gelezen heb, zal dit niet mogelijk zijn.
Weet er iemand een oplossing? Ideeën zijn ook meer dan welkom.
Ik weet dat er eerder naar discipline moet gekeken worden, maar ik heb de opdracht gekregen om dit voor elkaar te krijgen.
Controle op timesheets kan ik bekijken met onze sharepoint consultant (waarde wegschrijven in sql of zo en dit dan uitlezen), maar de rest is nog een groot vraagteken.
Ik heb al in de richting van NAP gekeken, maar voor zover ik reeds gelezen heb, zal dit niet mogelijk zijn.
Weet er iemand een oplossing? Ideeën zijn ook meer dan welkom.