De nVidia GeForce lijkt een vreemde eend in de bijt. De GPU wordt niet ondersteund door de standaard drivers van nVidia. Het is na wat zoeken op Internet blijkbaar een OEM kaart die door o.a. Asus en Dell gebruikt wordt.
Als ik op de nVidia website kijk worden alle 7X5M (OEM) GPU's wel ondersteund, dat is wel wat vreemd, want dat zijn dezelfde soort OEM kaarten.
Nu heb ik ook gezocht om de kaart naar een GT 840M te flashen, maar daar is erg weinig over bekend.
Heeft iemand ervaring met dit soort GPU's, gaat nVidia deze ooit nog in de reguliere drivers ondersteunen? Is deze kaart te flashen zonder problemen?
Ik ben ook geïnteresseerd als iemand een nVidia GeForce GT 840M BIOS heeft.
Als ik op de nVidia website kijk worden alle 7X5M (OEM) GPU's wel ondersteund, dat is wel wat vreemd, want dat zijn dezelfde soort OEM kaarten.
Nu heb ik ook gezocht om de kaart naar een GT 840M te flashen, maar daar is erg weinig over bekend.
Heeft iemand ervaring met dit soort GPU's, gaat nVidia deze ooit nog in de reguliere drivers ondersteunen? Is deze kaart te flashen zonder problemen?
Ik ben ook geïnteresseerd als iemand een nVidia GeForce GT 840M BIOS heeft.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.