Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Asus G20 Event

Asus G20 header

Inleiding

Asus heeft in samenwerking met Tweakers een event georganiseerd. Tien tweakers krijgen de kans om de Asus G20 met en tegen elkaar te testen in een stevige pot Battlefield Hardline.

Asus heeft tien G20 desktops meegenomen naar het Tweakers HQ in Amsterdam. De specs:
  • CPU: Intel Core i7-4790
  • GPU: NVidia GTX970
  • RAM: 16GB
  • Opslag: 128GB SSD en 1TB HDD
Met verkleurende mood bars voor wanneer je tegen een rage quit aan zit ;)

De users die vanavond aanwezig zijn:

Nick
eathan
Vidra
iAdema
crzyhiphopazn
xleeuwx
qlum
Dev109x
Brian1454

In dit topic doen we verslag van deze avond inclusief foto's :)

[ Voor 100% gewijzigd door DaMarcus op 10-06-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Zoemende desktops staan klaar om de Tweakers volledig op te laten gaan in de game
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bsAwXDy558jJx5EuGkvHz5P2/full.jpg
Al snel op de avond kwam ik de eindbaas tegen...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dJOMEhTgk1fHQpyU39bPE1os/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Edmin op 10-06-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hr5OpLKqFHrgb4JMop5cW670/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Inmiddels is het hier redelijk stil op het kantoor... Tenzij je een headset op hebt!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NhdLRrJAEZbvj5RJfwq6myeN/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wIdROMo26mkfsZLQb9muCnof/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Aanwezige users even aan de TS toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 16:30

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Helaas bij aankomst was er een G20 gesneuveld. De cooler master editie van de G20

Cooler master G20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dev109x
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-08 15:55
Het was een geweldige ervaring! De Asus G20 was perfect voor gamen. Lekker 60fps zonder lag of problemen. De customizable colors van de behuizing op de G20 maakte het echt een lust voor het oog. Bedankt Tweakers en Asus voor deze super toffe experience! :DD

Btw mijn Origin is 'Gamer109X' ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dev109x op 10-06-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:23

Vidra

Vragen?

xleeuwx schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:32:
Helaas bij aankomst was er een G20 gesneuveld. De cooler master editie van de G20

[afbeelding]
Dezelfde specs op een Coolermaster Lab ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Vidra schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:05:
[...]

Dezelfde specs op een Coolermaster Lab ;)
Het waren niet de zelfde specs,hij was net iets sneller ;)

En natuurlijk niet te vergeten bedankt voor de leuke avond tweakers

[ Voor 13% gewijzigd door xleeuwx op 10-06-2015 23:33 . Reden: Bedankje vergeten :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Was super leuk om aanwezig te zijn. Eerst natuurlijk een korte rondleiding gehad, en daarna aan de slag. Was een zeer geslaagde avond.
Zeker de muis die ASUS meelevert is me goed bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:19
Dat was een mooie avond, ik zou het zo weer doen.

Overigens zijn die asus gsync panelen best wel goed, ik heb tot nu toe altijd tn gemeden maar een goede tn is nog altijd best wel redelijk. De muis die bij 2 van de pc's zat was ook best wel goed al mis ik toch een dpi switch met lampje, natuurlijk zal je vast wel ergens een van de knoppen naar dpi kunnen instellen maar een dedicated dpi switch met indicator is naar mijn mening beter.

Mochten jullie de goodiebag eens goed bekeken hebben dan vinden jullie daar een brief van asus met daar in een code voor battlefield hardline. Het lijkt me nu wel zaak om elkaar op origin toe te voegen.

Mijn origin is in ieder geval: qlum-WyrFex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Nu online
Ik had die brief ook al gevonden, vet dat we die krijgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Leuk dat jullie er waren! Goed om af en toe te zien dat er echte mensen achter de nicknames schuilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Het was een geslaagde avond.
Leuk om met andere tweakers te lopen knallen tegen Wilbert XD..

Als klapper op mijn verjaardag zat er gewoon even een code van BF Hardline onze goodiebags voor ons.
Tweakers en Asus thanks for making my B-day end with a banger !! (me so happyyyyyy :D )

Over de Asus G20 wel jammer dat er voor zo een prijs geen optical (TOS link) poort op zit.
Kon me Astro A50 daardoor niet gebruiken :(
Verbazingwekkend zaten er wel 6 channel jacks op.

Als gaming rig zou ik maybe wel zo een kast willen halen (waarbij ik vanuit ga dat je de videokaart kan upgraden.)

Gsync Monitor was lekker om op te spelen.
Nergens lag of ghosting last van.
BF: Hardline speelde heel soepeltjes.

Origin nickname = cRzYHipHopAzN

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Ook ik vond het een gezellige avond. Leuk om de mensen en redactie achter tweakers.net en mijn medebezoekers eens te zien.

Battlefield is niet mijn go-to game, maar Hardline speelde lekker weg. De G20 is een compact krachtig apparaat, een aanrader voor mensen met meer geld dan tijd die de styling mooi vinden.

Tweakers en Asus bedankt voor de uitnodiging en de goodies.

Origin: patient404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Mijn ingame naam: xleeuwx

Teamspeak: ts.dutch-esports.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:04
Marc van ASUS hier

We hadden al gehoopt dat de envelop een klein beetje een verrassing zou zijn. Ook met dank aan EA trouwens! Goed om te lezen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en misschien straks wel Platoon-buddies is in Battlefield: Hardline.

De RoG G20 heeft zich volgens mij aardig goed gehouden. Jullie hadden natuurlijk je koptelefoon op, maar ondanks de kleine behuizing waren de fans amper te horen, en dat terwijl jullie continu Hardline aan het spelen waren. De videokaart is trouwens te upgraden, zonder dat je daarbij de garantie om zeep helpt. Je moet alleen niet bang zijn voor wat schroefjes en dingetjes, maar jullie zijn ten slotte Tweakers ;)

We hebben de foto's even achter elkaar gezet in een kort filmpje, die je hier kunt vinden: https://www.facebook.com/...075703069/?type=2&theater

Nogmaals iedereen bedankt voor jullie komst, en veel gameplezier gewenst! En als jullie nog vragen hebben, dan kun je roepen in het topic, of dm-en, wat je maar wilt!

[ Voor 4% gewijzigd door Marc Rademaker op 11-06-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Marc Rademaker schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:32:
Marc van ASUS hier

We hadden al gehoopt dat de envelop een klein beetje een verrassing zou zijn. Ook met dank aan EA trouwens! Goed om te lezen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en misschien straks wel Platoon-buddies is in Battlefield: Hardline.

De RoG G20 heeft zich volgens mij aardig goed gehouden. Jullie hadden natuurlijk je koptelefoon op, maar ondanks de kleine behuizing waren de fans amper te horen, en dat terwijl jullie continu Hardline aan het spelen waren. De videokaart is trouwens te upgraden, zonder dat je daarbij de garantie om zeep helpt. Je moet alleen niet bang zijn voor wat schroefjes en dingetjes, maar jullie zijn ten slotte Tweakers ;)

We hebben de foto's even achter elkaar gezet in een kort filmpje, die je hier kunt vinden: https://www.facebook.com/...075703069/?type=2&theater

Nogmaals iedereen bedankt voor jullie komst, en veel gameplezier gewenst! En als jullie nog vragen hebben, dan kun je roepen in het topic, of dm-en, wat je maar wilt!
THANK you too.
Je hebt ons een leuke avond bezorgd.
Leuke video (direct opgeslagen voor later :P)
Zal in de toekomst zeker kijken of ik een RoG kan kopen voor er bij.
Design ziet er goed uit. In mijn ogen lijkt het op een verticale game console vanwege het slanke uiterlijk.

Wat betreft de fans -> ik heb het 1e uur niet kunnen gamen, maar ik hoorde geen van de systemen en dat zegt nog wat hoe goed de koeling is van die kasten.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
qlum schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:34:
Dat was een mooie avond, ik zou het zo weer doen.

Overigens zijn die asus gsync panelen best wel goed, ik heb tot nu toe altijd tn gemeden maar een goede tn is nog altijd best wel redelijk.
We hadden zelfs heel even de discussie of het nou TN of IPS-panelen waren waar we naar keken. De PW gaf al snel de uitslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Nu online
Spel ook maar geïnstalleerd ;) ID is iAdemai (iemand heeft mijn Nick gestolen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Het Asus G20 event was een geslaagde avond; de 10 geselecteerde winnaars van het frontpage topic Asus Gaming Event bij Tweakers - Tien testers gezocht voor G20-gamedesktop kregen de mogelijkheid om het gebouw van De Persgroep in Amsterdam Noord te bezoeken. Eerste item op het programma was de kennismaking met de aanwezige medewerkers van Tweakers, twee moderators uit de vrijwillige Tweakers Crew, twee medewerkers van Asus en de 10 winnaars. Het blijft altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en daarnaast ook eens de personen te zien achter de nicknames (@Nick: nickname was toch een leuke nickname geweest).

De conclusie was al snel 8 mensen werkzaam/studerend in een ICT gerelateerde omgeving en 2 mensen die totaal iets anders doen (inclusief ondergetekende >:) )

Allereerst krijgen wij een rondleiding over de verdieping van Tweakers, hierbij kwam aanbod:
  • de Tweakers studio, die wij natuurlijk allemaal herkennen van de video’s;
  • het testlab voor TV’s, foto-apparatuur, etc.;
  • het testlab voor hardware – kasten vol met hardware (bergen met SSD’s, de nieuwste videokaarten (5x GTX980 TI’s, een Nvidia Titan, moederborden, voedingen,), etc.
  • de kantoren van de redactieleden; en
  • de Tweakers huiskamer, de huiskamer was helaas ontruimd om plaats te maken voor de negen Asus G20 desktops en een replacement.
Het was de bedoeling om allemaal een Asus G20 desktop te testen (voor de Specs zie de topic start), helaas had een van de G20 desktops de reis naar het Tweakers HQ niet overleefd. Maar niet getreurd, uit het testlab van Tweakers werd een Coolermaster Lab opstelling gepakt met (uiteraard zoals betaamd) nog betere specs, zodat ook deze Tweaker hiermee aan de slag mocht gaan.

Mijn overweging om mij aan te melden voor de testactie was om de verschillen te zien tussen mijn huidige Asus G751 laptop en de Asus G20 desktop.

De desktop was in staat om Battlefield: Hardline op *high settings* te kunnen draaien op de beschikbaar gestelde monitoren, zijnde de Asus RoG Swift PG278Q Zwart (met G-sync).

De presentaties van de desktop verschillen in de basis niet veel van mijn laptop – echter, de laptop zit dan ook in het topsegment qua mogelijkheden, specs en een hoog prijskaartje. De Asus G20 desktop is ook niet goedkoop en kost momenteel zo’n EUR 1,959 (incl. toetsenbord en muis) – voor de monitor ben je ook nog eens EUR 690 kwijt. De totaal prijs is dan ook EUR 2,649. Mijn laptop is wel iets goedkoper, maar de presentaties van de G20 zijn dan ook weer een stukje beter, de externe monitor draait dan ook 1440p en het laptopscherm is 1080p.

Voor sommige duurde het even wat langer om online te komen in de beoogde 10-man server van GerardOnline.nl – dit omdat EA/Battlefield het blijkbaar niet zo tof vindt al er meer dan 8 accounts via hetzelfde IP het netwerk op gaat. Dit werd na een tijdje troubleshooten opgelost door twee desktops aan te sluiten om een ander (intern) netwerk. Eindelijk na vijf kwartier konden ook de twee achterblijvende Tweakers iedereen aan de gang op de desktops :)

Zoals hierboven al beschreven, is er een kortstondige discussie geweest of deze monitoren nu een IPS panel of een TN panel zouden bevatten. De pricewatch te samen met het model # gaven al snel de oplossing, TN. Zelf ben ik geen voorstander van een TN panel– maar deze monitoren zijn uitgerust met TN panelen van goede kwaliteit (kleurechtheid, etc.). Tijdens het spelen geen echte problemen kunnen ondervinden van de kwaliteit van het scherm – nu is 2.5 uur ook niet heel tijd en hebben we geen ‘echte’ testen uitgevoerd zoals je normaal wel zou doen bij een (user)review. Overigens komt er binnenkort een nieuwe model uit met een IPS panel, heb ik mij laten vertellen.

Twee setups waren uitgevoerd met een Asus Strix Claw muis – deze lag een stuk prettiger in de hand dan de standard Asus muizen die bij de andere desktops zaten. Persoonlijk miste ik mijn Logitech G502 muis (sorry voor het benoemen van de concurrent >:) ) – met mijn instellingen en key-bindings. Alle PC’s waren uitgevoerd met een Asus Strix Pro headset, daarover kan ik kort en krachtig over zijn: ondermaats geluid, zitten niet lekker en een plastic touch/feel en gekraak. Gelukkig had ik mijn eigen headset meegenomen (een Beyerdynamic DT770 Pro met addon ModMic 4.0) – en ik was niet de enige Tweaker die voorbereid was, want al snel kwamen er Sennheiser en SteelSeries headsets uit de tassen naar boven.

Hierbij wil ik graag ASUS Computer Benelux, Tweakers en haar aanwezige medewerkers bedanken voor het organiseren van deze (in mijn ogen) zeer geslaagde avond.

P.s. de goodies :*) in de Tweakers bag waren dik in orde, met:
  • een code voor Battlefield: Hardline Digital Deluxe Edition; 8)
  • een powerbank van 4.000 mAH van Asus/Intel;
  • een Tweakers zonnebril;
  • een Asus Cleaning Kit, bestaande uit een cable tie, schoonmaakdoekjes, een microvezeldoekje, een borsteltje en een opbergmapje;
  • Tweakers zaklampje;
  • een Tweakers Meetup bag (met opdruk); en
  • een Asus pen en lanyard.
:9

Game info:
  • Origin: Vydra2008
  • BattleTag: Vydra#2644
  • TeamSpeak: ts.solidaritygaming.com

[ Voor 2% gewijzigd door Vidra op 11-06-2015 18:30 . Reden: tekstuele aanpassingen ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

iAdema schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:32:
Was super leuk om aanwezig te zijn. Eerst natuurlijk een korte rondleiding gehad, en daarna aan de slag. Was een zeer geslaagde avond.
Zeker de muis die ASUS meelevert is me goed bevallen!
Jij had zeker ook zo'n Strix Claw muis in tegenstelling tot de rest ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Nu online
Ehm ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_v
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09-2024

b_v

Prima avond gehad gisteren!
De hele avond een erg gezellige sfeer, leuk gegamed en echt een ervaring om het Tweakers HQ te zien :)

De Asus G20 zag er verrassend goed uit, echt een van de mooiste desktops die ik heb gezien.
Vooral het design en de ledjes die van kleur konden veranderen spraken me aan, ik dacht dat het een stuk groter was maar voor zo een krachtpatser qua specs was hij verrassend klein!

Battlefield Hardline was uiteindelijk, nadat uitgerekend ik problemen kreeg met het netwerk, leuk om te spelen maar ook erg chaotisch aangezien bijna niemand van ons dit eerder had gespeeld.
Vooral het laatste potje waarbij ik samen met Wiebe in de auto en per helikopter flink wat chaos hebben aangericht en geld hebben geïncasseerd was erg leuk.

Het spel zelf vond ik helaas wat minder, ik ben bekend met BF2 en 3 maar sinds 4 ben ik gestopt. Hardline is wat ik er aanvankelijk van dacht: battlefield in een net iets anders jasje puur en alleen om er goed geld aan te verdienen. De kwaliteit, interface en Battlelog waren naar mijn mening niet echt in orde, de gameplay voelt nagenoeg precies hetzelfde aan als de normale battlefield maar de nieuwe elementen zoals de auto's en het stelen van geld waren juist minder. Desalniettemin hebben we het erg naar ons zin gehad met het spel.

Aan het einde kregen we een leuke goodiebag van Asus mee met ook wat tweakers spullen.
Vooral de portable asus accu voor mobieltjes en de tweakers lamp (lampje dat logo van tweakers ergens op projecteert) waren leuk en handig!

En nog een leuk verhaaltje over de terugweg:
Iemand die met de auto was konden mij en 2 andere mensen afzetten bij Amsterdam Centraal.
In de ijtunnel reed er een auto van handhaving voor ons die naar ons gevoel erg sloom reed.
Uiteindelijk besloot de bestuurder om hem in te halen, 2x over de doorgetrokken streep, via rechts en te hard.
Erg grappig want die handhaving mag dus niks doen behalve boetes uitdelen, ze konden ons dus niks maken.
Helaas hadden we niet gezien dat er een politie motor vlak achter ons reed, die ons dus meteen aan de kant zette.
Het zag er niet goed uit, de boetes zouden lopen in de honderden euro's en misschien wel over de duizend aangezien het vastgesteld moest worden door de officier van justitie. Ook zag het er naar uit dat zijn rijbewijs ingevorderd werd! even een schrik moment want die gast was echt aardig en indirect is het wel een beetje onze schuld omdat hij haast had om ons op tijd af te zetten.
Maar gelukkig, per toeval, staakte de politie die dag deelde ze geen boetes uit! het bleef dus alleen bij een waarschuwing.
Goed om te weten dus dat de dag voor iedereen goed is geëindigd.

De actie in het geheel is erg leuk bedacht, zowel van Tweakers als Asus.
Mocht het in de toekomst voorkomen dat Tweakers weer zoiets kan regelen met een fabrikant dan zou ik het zeker doen.
Iedereen had volgens mij een erg leuke tijd en het is goede reclame voor beide partijen.
Hier nog een paar foto's:
http://imgur.com/a/MCGrn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

b_v schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:09:

(..)

En nog een leuk verhaaltje over de terugweg:
Iemand die met de auto was konden mij en 2 andere mensen afzetten bij Amsterdam Centraal.
In de ijtunnel reed er een auto van handhaving voor ons die naar ons gevoel erg sloom reed.
Uiteindelijk besloot de bestuurder om hem in te halen, 2x over de doorgetrokken streep, via rechts en te hard.
Erg grappig want die handhaving mag dus niks doen behalve boetes uitdelen, ze konden ons dus niks maken.
Helaas hadden we niet gezien dat er een politie motor vlak achter ons reed, die ons dus meteen aan de kant zette.
Het zag er niet goed uit, de boetes zouden lopen in de honderden euro's en misschien wel over de duizend aangezien het vastgesteld moest worden door de officier van justitie. Ook zag het er naar uit dat zijn rijbewijs ingevorderd werd! even een schrik moment want die gast was echt aardig en indirect is het wel een beetje onze schuld omdat hij haast had om ons op tijd af te zetten.
Maar gelukkig, per toeval, staakte de politie die dag deelde ze geen boetes uit! het bleef dus alleen bij een waarschuwing.
Goed om te weten dus dat de dag voor iedereen goed is geëindigd.

(...)
@crzyhiphopazn: jij was lekker bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Haha ach ja soms hebben ze zin om lastig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Ik heb even een platoon aangemaakt in BFH:
http://battlelog.battlefi...view/8830288172638263397/

das wat makkelijker om elkaar te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

xleeuwx schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:29:
Ik heb even een platoon aangemaakt in BFH:
http://battlelog.battlefi...view/8830288172638263397/

das wat makkelijker om elkaar te vinden :)
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 15:37
Ik wil Tweakers en Asus bedanken voor een leuke avond ouderswets potje battlefield.

De PC werkte perfect mee en alles liep soepel.
Als het toetsenbord en muis bijgeleverd wordt wil ik hier wel een opmerking over maken.
Toetsenbord is goed maar de muis mag dan wel een gamers muis zijn met bijvoorbeeld de Asus GX 1000.

Voor de rest een mooie PC.
Pagina: 1