Wassup, ik ben op het moment aan het sparen voor een nieuwe PC, grootste reden omdat mijn AMD Radeon HD7770 just died. Ik heb onderdelen samengesteld met behulp van een vriend voor een PC die voornamelijk gericht is op gamen. Hier zijn de componenten etc. die ik wil gaan halen voor m'n nieuwe rig.
Graphics Card: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Motherboard: MSI B75MA-P45
RAM: Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8
SSD: Samsung 850 EVO 120GB
PC Case: Fractal Design Define R4 Pearl Black
Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Power Supply: Corsair CX750M
De processor en de harddrive wil ik houden van mijn oude PC, omdat ze beide goed genoeg zijn, hoop ik.
Processor: Intel Core i7-3770 CPU @ 3.40 Ghz
Harddrive: 2 TB
Totaal kwam ik ongeveer uit op 771,75 euro in totaal, de verzendkosten niet bijgerekent. Mijn budget was originally 850 euro, maar nu ik dit zie wil ik het maximum wat ik wil uitgeven op 800 euro houden. Gooi ik hier geld weg, of is dit een perfecte rig voor een high-end gaming PC?
Alvast bedankt,
THK
Graphics Card: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Motherboard: MSI B75MA-P45
RAM: Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8
SSD: Samsung 850 EVO 120GB
PC Case: Fractal Design Define R4 Pearl Black
Cooler: Cooler Master Hyper 212 EVO
Power Supply: Corsair CX750M
De processor en de harddrive wil ik houden van mijn oude PC, omdat ze beide goed genoeg zijn, hoop ik.
Processor: Intel Core i7-3770 CPU @ 3.40 Ghz
Harddrive: 2 TB
Totaal kwam ik ongeveer uit op 771,75 euro in totaal, de verzendkosten niet bijgerekent. Mijn budget was originally 850 euro, maar nu ik dit zie wil ik het maximum wat ik wil uitgeven op 800 euro houden. Gooi ik hier geld weg, of is dit een perfecte rig voor een high-end gaming PC?
Alvast bedankt,
THK
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.